۲۳ مرداد ۱۳۹۵

پادشاه تلویزیون‌ها در ایران

عرضه رسمی تلویزیون OLED SIGNATURE ال‌جی مدل OLED65G6T در ابعاد 65 اینچ،که پادشاه تلویزیون‌های جهان لقب گرفته، به تازگی در بازار ایران آغاز شده است و به زودی در تمامی فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

آیا می‌دانید چرا کارشناسان صنعت و رسانه‌های معتبر جهان لقب پادشاه تلویزیون‌ها را برازنده تلویزیون G6 ال‌جی دانسته‌اند؟ این مطلب را بخوانید تا با تلویزیون تازه‌وارد ال‌جی در بازار ایران بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون OLED ال‌جی

پیکسل‌های ارگانیک با قابلیت نور دهی مستقل نه تنها تصویری با کنتراست، رنگ و شفافیت منحصر به‌ فرد را به نمایش می‌گذارند، بلکه به دلیل ماهیت خاصشان نیز طراحی کاملا نوین، زیبا و فوق‌العاده باریکی را به تلویزیون OLED ال‌جی بخشیده‌اند. نمایشگری از نسل آینده که با سیستم صوتی مهندسی‌ شده و برجسته ™Harman/Kardon در هم آمیخته است.

01_G6_NFeature_Intro

تصویر روی شیشه

برای اولین بار، یک پانل فوق باریک OLED روی یک صفحه شیشه‌ای قرار گرفته است. به این ترتیب، طراحی حیرت‌انگیزی در تلویزیون LG SIGNATURE OLED  حاصل شده است که در خور کیفیت تصویر عالی آن است.

02_G6_Feature_PictureonGlass_D

 مشکی مطلق 

با تلویزیون OLED ال‌جی در اعماق تاریکی غوطه‌ور شوید. پیکسل‌های ارگانیک با قابلیت نور دهی مستقل و توانایی در خاموش شدن کامل به عمیق‌ترین سطوح از مشکی می‌رسند و هیچ‌ نوری از طریق پیکسل عبور داده نمی‌شود. همین امر طیف عظیمی از کنتراست را به نمایش در می‌آورد و سایه‌ها و رنگ‌ها آن چنان زنده جلوه می‌کنند که با تلویزیون LED قابل مقایسه نیست.

09_G6_Feature_Contrast_D

رنگ‌های تمام عیار

کمال در رنگ و کنتراست. پیکسل‌های OLED به‌ گونه‌ای حیرت ‌انگیز طیف رنگی دقیق و گسترده‌ای را ایجاد می‌کنند که بر روی پس ‌زمینه کاملاً مشکی، تنها از طریق پیکسل‌هایی با قابلیت نور دهی مستقل نمایش داده می‌شود. این ترکیب خارق‌العاده‌ترین تصاویر رنگی زنده را به نمایش می‌گذارد که تا با چشم خود آن را مشاهده نکنید باور نخواهید کرد.

10_G6_Feature_PerfectColor_D

 OLED HDR 

OLED  پلتفرم کاملی برای HDR است. زمانی که یک تصویر در HDR نشان داده می‌شود، رنگ و کنتراست افزایش می‌یابد، ‌طوری ‌که تصویر تا حد امکان به چشمان شما نزدیک‌ می‌شود. فناوری OLED به ‌لطف سطوح بالای کنتراست بهترین شریک در این فرآیند می‌باشد و در حال حاظر برخلاف فناوری‌های دیگر در دسترس می‌باشد. آینده کیفیت تصویر در تلویزیون این چنین می‌باشد.

04_G6_Feature_HDR_D

پایه  Soundbar

تلویزیون LG SIGNATURE OLED بر روی یک پایه فوق‌العاده زیبا قرار دارد، که خود این پایه نیز یک بلندگوی Soundbar یکپارچه می‌باشد. برای اینکه صدا بی‌عیب و نقص به گوش‌هایتان برسد، Soundbar  آن را به ‌سمت جلو هدایت می‌کند. در هر صحنه‌ای از صدای غنی و عمیق لذت ببرید.

03_G6_Feature_SoundBar

طراحی سیستم صوتی توسط  ™Harman/Kardon

سیستم صوتی مهندسی ‌شده توسط متخصصان ™Harman/Kardon با سال‌ها تجربه در سیستم‌های صوتی با کیفیت، شریک مناسب برای طراحی سیستم بلندگوی شما است. اکنون می‌توانید از یک سطح کاملا جدید در صدای فراگیر لذت ببرید.

16_G6_Feature_harmankadon

تلویزیون هوشمند با  WebOS

تلویزیون هوشمند ال‌جی که مفتخر به کسب جوایز بهترین تلویزیون هوشمند است به همراه پلتفرم Freeview Play، کنترل سرگرمی ارائه ‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. از کانال‌های مورد علاقه خود لذت ببرید و اشتراک رایگان خدمات تلویزیون را در اختیار داشته باشید. هوشمندانه‌ترین روش تماشای تلویزیون و خدمات درخواستی، بدون نیاز به هیچ دستگاه اضافی.

12_G6_Feature_webOS

چرا فناوری Dolby Vision مهم است؟

OLED HDR  ال‌جی با پشتیبانی از Dolby Vision پخش تصاویر واضح‌تر و روشن‌تر با کنتراست بالا و رنگ‌های کاملا بهبود ‌یافته را تضمین می‌کند.

05_OLED_Feature_Dolby

ULTRA HD PREMIUM معیاری جدیدی در تعریف تلویزیون

گواهینامه ULTRA HD PREMIUM، نمایش تصویر و صدا از تلویزیون را با بالاترین استاندارد ممکن تضمین می‌کند. تلویزیون OLED مکمل این فناوری می‌باشد که با ارائه پالت رنگی کاملی، امکان نمایش ULTRA HD PREMIUM را بر روی تلویزیون مهیا می‌سازد.

06_G6_Feature_UHD_OLED77G6T

OLED BLACK  عظمت جهان هستی را به نمایش در می‌آورد

تلویزیون OLED ال‌جی با توانایی تولید و پخش مشکی مطلق و عمیق، کانال به ‌تازگی تاسیس ‌شده NASA TV UHD را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد، و بدین ترتیب مصرف‌کنندگان بیش از پیش تجربه واقعی بودن در فضا را لمس می‌کنند. Harmonic؛ شریک رسمی NASA در پخش کانال NASA TV UHD

07_G6_Feature_Black

LG SIGNATURE OLED TV  همتایی مناسب برای Netflix

از محتوای 4K  موجود در Netflix بر روی تلویزیون  LG SIGNATURE OLED، با بالاترین کیفیت و هوشمندانه از طریق WebOS ال‌جی، پلتفرمی که برنده جایزه شده است، لذت ببرید.

08_G6_Feature_Netflix_N_D

بزرگ‌نمایی جادویی

قابلیت بزرگنمایی جادویی می‌تواند تصاویر زنده را در زمان تماشا بزرگ کند. با فشار دادن کلید Zoom بر روی کنترل از راه دور می‌توان برای مشاهده جزئیات، صحنه را بزرگ کرد.


13_G6_Feature_webOS_Dاتصال همراه جادویی

اتصال همراه جادویی برای تماشاگران این امکان را فراهم می‌کند که به ‌آسانی از محتوای موجود در گوشی هوشمند، بر روی تلویزیون خود لذت ببرند. به‌ علاوه آنها می‌توانند تنها با استفاده از یک اتصال Wi-Fi از برنامه‌های ویدئویی و موسیقی بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند.

14_G6_Feature_webOS_D

ریموت جادویی

ریموت جادویی می‌تواند با استفاده از حرکت کنترل‌های حرکتی و صوتی همه چیز را بر روی تلویزیون و دستگاه گیرنده دیجیتال به‌ صورت همزمان اجرا کند. با سطح جدیدی از راحتی در کنترل از راه دور، کنترل تجربه سرگرمی خود را در اختیار بگیرید. زمان خود را کمتر صرف جست‌وجو کنید و از آن بیشتر لذت ببرید.

15_G6_Feature_webOS_D

پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل

نوآوری حقیقی. فقط پیکسل‌های OLED می‌باشند که از خود نور ساتع می‌کنند، یعنی می‌توانند به صورت مجزا روشن و خاموش شوند. این قابلیت طیف زیبایی از کنتراست روشن‌ترین رنگ‌های سفید و تیره‌ترین رنگ‌های مشکی را برای نمایش تصویر با عمقی بی‌نظیر منظور می‌کند.

08_G6_OLED_Feature_Self-lighting Pixel_D

۴ نظر

حسين ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

در یک جمله باید گفت از هر جهت عالیست

سعید ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

قدرت برتر در هرزمینه ای ال جی هست ولی کو گوش شنوا که تعصب برندهای بدون نو آور را ترجیح می دهند به امید روزی که ال جی در زمینه موبایل سامسونگ متقلب را شکست بدهد.

امیر ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

حالا قیمتش چقدر هست؟
ما اول سعی می کنیم که بهترین روبخریم ولی هنگام خرید فقط مسئله ی مالی میاد وسط. مرسی از اطلاع رسانی تون

كامبيز ۶ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
گرچه اعلام شده که به بازار وارد شده ولی متاسفانه اغلب نمایندگیها با آن آشنا نیستند و آن را ندارند لطفا بفرمایید از کجا امکان خرید وجود دارد؟

نظر دهید