۱۷ مرداد ۱۳۹۵

گام به گام با webOS ال‌جی- معرفی برنامه “اسرار نجوم” ال‌جی

برنامه اسرار نجوم، شما را با دنیای بی‌نهایت و اسرار آمیز نجوم آشنا می‌کند و مطالب جدید و جذابی را در محیط پویای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ، در اختیار شما قرار می‌دهد.

این برنامه با دسته‌بندی متنوع اطلاعات خوبی در زمینه نجوم در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند برای علاقه‌مندان به کشف رموز علم نجوم و شناخت دنیای بیکران منبع مناسبی باشد.

این برنامه خصوصیت به‌روزرسانی را دارد و به مرور زمان و نیز با درخواست شما اطلاعات و مطالب کاربردی جذاب دیگری نیز به برنامه افزوده خواهد شد.

طراحی و برنامه نویسی برنامه اسرار نجوم ال‌جی توسط بهروز پولادرگ انجام شده است.

4

این برنامه هم توسط کنترل معمولی و هم کنترل جادویی تلویزیون ال‌جی به درستی عملکرد دارد و متناسب با هر دوی آنها طراحی، ساخته و بهینه شده است.

مطالب از منابع معتبر توسط شخص متخصص در زمینه مربوطه استخراج، بررسی و ثبت گردیده است. در صورتی که اشکالی در مطالب مشاهده کردید توسط ایمیل توسعه‌دهنده برنامه بخش درباره برنامه با تیم ما در ارتباط باشید.

در بخش فهرست اولیه اطلاعات برنامه در شش دسته متفاوت در اختیار شما قرار داده شده است. با انتخاب هر دسته مطالب مربوطه به آن دسته به صورت مجزا در اختیار شما خواهد بود.

برای جست‌وجو در همه بخش‌ها به صورت یکجا بخشی در نظر گرفته شده است که امکان جست‌وجو بر اساس کلمات کلیدی، مرتب‌سازی بر اساس حروف الفبا، جست‌وجوی سریع بخش‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

5

از زمان اجرای برنامه و در بخش‌های مختلف برنامه نکات جذاب و آموزنده‌ای در مورد علم نجوم در اختیار شما گذاشته می‌شود. با مطالعه این موارد در کنار محتوای کلی برنامه با نکات ریز و جالبی در زمینه نجوم آشنا خواهید شد.

برای دانلود این برنامه به فروشگاه LG Store در نوار منوی (منوی لانچر) تلویزیون هوشمند ال‌جی خود بروید و از آنجا با انتخاب دسته بازی و برنامه فهرستی از برنامه‌ها ارائه می‌شود که شما می‌توانید با انتخاب گزینه آموزش، یافته‌ها را فیلتر کنید و برنامه اسرار نجوم ال‌جی را در میان دسته برنامه‌های آموزشی بیابید.

6

۲ نظر

خسرو ۲۱ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

خوب

khosro ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ

خوب نیست

نظر دهید