۲۳ مرداد ۱۳۹۵

یک راهکار برای پلت‌فرم webOS for Signage ال‌جی

شرکت Industry Weapon برای پلت‌فرم webOS for Signage ال‌جی راهکاری ارائه کرد.

این شرکت، طی یک بیانیه رسمی، راهکار نرم‌افزاری خود را برای استفاده در تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال با استفاده از پلت‌فرم webOS for Signage ال‌جی (پلت‌فرم بهینه‌شده webOS برای تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی) معرفی کرد.

به گفته شرکت Industry Weapon رویکرد جامع و یکپارچه ال‌جی هزینه و نیازهای پشتیبانی را کاهش می‌دهد. حافظه، پردازش و دیگر قابلیت‌ها، به جای یک هارد درایو خارجی، در خود دستگاه ذخیره می‌شود. این سیستم یک سیستم متحد، یکپارچه و همه‌کاره است که نیاز به نمایشگر جداگانه و مدیاپلیر دیجیتال ندارد.

377335

کلارک براون، معاون بخش تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «محصولات و خدمات شرکت Industry Weapon به کاربران ال‌جی امکان طراحی، برنامه‌ریزی و انتشار محتوای چندرسانه‌ای را برای مجموعه گسترده نمایشگرهای تبلیغاتی ال‌جی بر پایه webOS می‌دهد. ال‌جی به پیشبرد مشارکت با شرکت Industry Weapon و مهیا کردن کسب‌وکار بیشتر با راهکارهای ساده، ایمن و منعطف که برای پلت‌فرم webOS for Signage بهینه شده‌اند چشم دارد.»

در این بیانیه آمده است که برنامه‌های کاربردی تعاملی و خدمات محتوا بخشی از این نرم‌افزار جدید است.

دیوید ویبِل، مدیرعامل شرکت Industry Weapon، گفت: «شرکت Industry Weapon محصولات و راهکارهایی به ال‌جی ارائه می‌دهد که استفاده و مدیریت محتوا، کد و اطلاعات تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال را به سادگی امکان‌پذیر کند. مخصوصاً اینکه ما از قابلیت‌های مشترک تلویزیون زنده، رسانه اجتماعی و پشتیبانی HTML پیشرفته بین webOS و Industry Weapon بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

۲ نظر

آرایش عروس ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

خیلی عالی و جالب بود
ممنون از به اشتراک گذاریش

ناشناس ۲ دی ۱۳۹۶ پاسخ

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
موفق و پیروز باشید.

نظر دهید