۰۳ اسفند ۱۳۹۵

هدیه نوروزی خود را از ال‌جی بگیرید

جشنواره نوروزی محصولات تصویری و لوازم خانگی ال‌جی آغاز شده است.

جشنواره نوروزی محصولات تصویری ال جی

جشنواره محصولات تصویری نوروزی ال جی، از 13 بهمن 1395 به مدت محدود در جریان خواهد بود. هدیه نوروزی ال جی در این جشنواره شامل دو تخفیف ذیل می باشد :

1- تخفیف نقدی در هنگام خرید : تخفیفات در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در جدول جشنواره، در حین خرید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

2- تخفیف قرعه کشی بعد از نصب : در این جشنواره، مشتریان علاوه بر تخفیف نقدی در هنگام خرید، در هنگام نصب نیز از 1% تا 100% قیمت مصرف کننده آن محصول، به عنوان تخفیف بهره مند خواهند شد. جهت دریافت این تخفیف حتما توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمائید.برنده های تخفیف 100% (بازگشت کامل مبلغ) به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت اســت، جهت دریافت تخفیف 1% تا 100% نیز نصب محصول مشمول جشنواره توسط شرکت مشتریان گلدیران، ضروری می باشد. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغیـــیر کنــــد.

محصولات:


جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال جی

photo_2017-02-21_06-34-08

جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال جی، از 13 بهمن 1395 به مدت محدود در جریان خواهد بود. در این جشنواره حداقل و حداکثر تخفیف بر اساس جدول جشنواره در نظر گرفته شده است:

1-    جهت دریافت این تخفیف، لازم است محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب کنید. پس از نصب، همه مشتریان مشمول حداقل تخفیف خواهند شد و طبق قرعه کشی تا حداکثر تخفیف نیز به مشتریان برنده تعلق خواهد گرفت و سایر مشتریان نیز شانس تخفیف بین رقم حداقل و رقم حداکثر را خواهند داشت. جهت دریافت این تخفیفات حتماً توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمایید.

2-   برنده های حداکثر تخفیف به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره، مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و منوط به نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره 84733-021 تماس حاصل فرمائید.

جدول تخفیفات لوازم خانگی


مراحل شارژ کارت هدیه:

gift card

دقت فرمایید:

•    جهت دریافت تخفیفات پس از نصب، حتماً باید محصول خریداری شده توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد. جهت نصب با شماره ی 84733-021 تماس حاصل فرمایید.

•    مهلت نصب محصولات تا 10 روز پس از پایان جشنواره (که متعاقباً اعلام می شود) می باشد.

•    تنها ارسال شماره 16 رقمی کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان (که بر روی آن لوگوهای ال جی و گلدیران و عبارت “کارت هدیه ویژه جشنواره صوتی و تصویری / لوازم خانگی” درج شده است) معتبر می باشد. شماره آن را بدون خط فاصله و ترجیحاً با اعداد انگلیسی ارسال فرمایید.

•    به ازای هر محصول مشمول جشنواره که خریداری می کنید، یک کارت، دریافت کنید و شماره ی آن را پس از طی مراحل نصب (که در بالا اشاره شد) ارسال فرمایید.

•    حداکثر تا 7 روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می توانید شماره کارت خود را در پاسخ ارسال کنید. شارژ کارت بانکی  نیز حداکثر14 روز پس از ارسال شماره ی کارت توسط شما، انجام خواهد شد.

•    جهت مشاهده وضعیت شارژ کارت خود می توانید عدد  1 را از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، به سامانه 100083583 ارسال فرمایید.

•    در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نکردید یا پس از گذشت دو هفته از ارسال شماره کارت، کارت شما شارژ نشد از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، عدد 4 را به شماره 100083583 پیامک فرمایید تا با شما تماس حاصل شود یا با شماره  84733-021(عدد 4 – بخش جشنواره ها) تماس بگیرید. فراموش نکنید که در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در شارژ کارت، مهلت پیگیری تا 3 ماه پس از پایان جشنواره(که متعاقباً اعلام می شود) خواهد بود و پس از این مدت شارژ کارت ها میسر نمی باشد.

•    کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان را می توانید در هنگام خرید از همه کارت خوان های (POS) سراسر کشور استفاده نمایید و نمی توان از این کارت برای انتقال یا دریافت وجه نقد از خودپرداز استفاده کرد.

۱۶ نظر

حسين ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

البته امکان پرداخت غیر حضوری انواع قبوض شهرداری ( عوارض نوسازی و پسماند ) فیش اب و برق و گاز و تلفن از طریق دستگاههای ATM توسط این کارتها امکان پذیر است

محمد ۶ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام خواستم بدونم حمل و نصب ال ای دی هایی که جزو جشنواره هست رایگانه؟
هفته پیش یه ال ای دی مدل ۶۰۰۰۰از یکی از نمایندگیهای ال جی خریدم تخفیف زمان خرید رو دادن ولی کارت هدیه ندادن و گفتن این مدل جزو جشنواره نیست و مبلغ ۳۵ هزار تومن هم بابت حمل دریافت کردن.ممنون میشم جوابمو بدین

siavash ۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام و خسته نباشید میخواسم بدونم قیمت هایی که برای تلویزیون ها توی این قسمت گذاشتین چین؟قیمت های تلویزیون با تخفیف یا این قیمتا مقدار تخفیفیه ک حین خرید داده میشه؟؟

محمد ۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

باسلام
بنده در هفته گذشته یک دستگاه ظرف شویی ال جی تهیه کردم که هدیه نوروزی آن تنها ۴ درصد مبلغ خرید بود که قبل از خرید هم پیش بینی میکردم دوستان در هنگام خرید دقت کنند که هدایا تا ۱۲۰ درصد تبلغ می شود و طبق معمول عمدتا شامل حداقل تخفیف و هدیه خواهد بود و به نوعی هدایا ناشفاف می باشد

محمد ۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

انتظاری جز این هم با توجه به عملکردتان نیست ولی هر جا فرصت شود روشنگری خواهم نمود ضمن اینکه بنده سال قبل هم یک دستگاه ساید بنتلی خریداری کردم که شامل هدیه بود لکن آن هدیه هم در ابتدا به زمان دیگر موکول و سپس کلا کنسل شد. فکر میکنم سایت ال جی اصلی جایی برای مطرح شدن این مسائل داشته باشد

حسين ۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

البته منهم در سالهای پیش خرید کردم البته هدایا رو هم گرفتم اما طبق رسوم ایرانیها معمولا خرید لوازم خونه و صوت و تصویر در اسفند ماه انجام میشه یعنی قبل از عید و معمولا همه ما توی روزهای اخر تعطیلات عید از نظر مالی دچار مضیقه هستیم خوب اگر همون اول مبلغ تخفیف رو که عملا پولشو خودمون می دیم بطور یکسان از قیمت نهایی کم کنن که بنفع خریداره حالا جای شکرش باقیه تا چند سال قبل کارت هدیه فقط توی فروشگاههای ال جی قابل خرج کردن بود و مبلغ اون هم نه انقدر بود که باهاش بتونی چیزی بخری و دست اخر باید با کلی ضرر می فروختی به همون فروشگاه حالا لاقل میتونی برای بقالی باهاش خرید کنی یا بری باهاش قبوض خونه خودتو پرداخت کنی متاسفانه همین رویه باعث شده توی دید و بازدیدهای عید ببینی تمایل برای خرید کالاهای قاچاق و بدون ضمانت ال جی بیشتر و بیشتر بشه

محمد حسین ۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام و حسته نباشید میخواستم بدونم این تخفیف ها برای مدل های خواص است یا نه برای تمام مدل ها ممنون میشم از راهنماییتون

ال جی ۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوست عزیز،

مدل های منتخب در جدول ارائه شده است.

نازیلا ۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
کولره های lg جزو جشنواره نمی باشند؟

سحر ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ما مدت دو هفته است که یک ساید ۳۲ فوت گرفتیم که اندازش نسبت به جایی که در اشپزخانست خیلی بزرگه میخواستم ببینم هیچ راهی وجود نداره که تعویض کنیم و
سایز کوچکتر بگیریم .
اگر کمک کنید ممنون میشیم

میثم ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

میخواستم بدونم که الان تلویزیون مدل uf85000gi سایز ۴۹ در حال حاظر موجود هست یعنی تولید میشه؟
اخه شما تو لیست تخفیف ها گذاشتیدش.

علیرضا ۹ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

سلام بنده یک دستگاه تلویزیون ۴ کی و ۴۹ اینچ خریده ام اما کیفیت تصویر آن بسیار بد و نا امید کننده است. ضمن تماس با شرکت گلد ایران, و حضور کارشناس آن شرکت برای بازدید تلویزیون, گفته شد تلویزیون به لحاظ فنی مشکل ندارد. این حالی است که کیفیت تصویر و رنگ را در تمامی حالتهای ممکن تصوصری(تصاویر دیجیتال شبکه های تلویزیونی داخلی, تصاویر hd برخی شبکه های تلویزیونی داخلی و حتی تصاویر hd ÷خش شده از سایر ورودیهای متصل به تلویزیون بسیار بی کیفیت و نامطلوب هستند و در حد تلویزیون های LCD قدیمی هم نیستند.

محمد طبایی ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام و تبریک عید نوروز به همه هموطنان عزیز . ما امسال تصمیم گرفتیم تمامی وسائل آشپزخونه رو بعد از ۱۱ سال عوض کنیم و از شانس خوب یه سری کامل از محصولات ال جی خریداری کردیم . خیلی عالی و با کیفیت فقط از زمان نصب تا الان که شماره های کارتهای هدیه رو فرستادیم هنوز از جوایزش خبری نیس . می دونیم که حتما کارتها شارژ می شه فقط خیلی خوب بود اگه فاصله زمانی رو یه مقدار کم می کردن اونجوری بیشتر حال میداد. بازهم ممنون و عیدتون مبارک.

Neda ۲ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

باسلام،من ازمحصولات شماخریداری کردم وکارت هدیه بانک سامان که بمن دادن را متاسفانه گم کردم،ومبلغ واریز شده به کارت،میخواستم بدونم چجور میتونم دوباره کارتم ودریافت کنم،من شماره کارتم را دارم،خواهش میکنم پاسخ بدین

حسین ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

یک راه حل ساده و سریع(منظور تنبیه) برای فروشنده های که با ندادن کارت هدیه به خریداران محترم اعتبار شرکت جی پلاس رابه خطر می اندازند

ا ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ پاسخ

من رمزکارت هدیه روندارم بعددش من خودم نصبش کردم ولاخبرنداشتیم بایدبیان وصلش کنن

نظر دهید