۰۸ شهریور ۱۳۹۵

تجربه OLED ال‌جی

کاناپه منزل شما عریض است و می‌توانید دست کم با چهار نفر از دوستانتان کنار هم بنشینید و سریال یا فیلم تماشا کنید یا حتی آخر شب مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتبال اروپا را ببینید. اما سؤال اینجاست! چه کسی وسط کاناپه می‌نشیند تا بهترین تصویر را ببیند و چه کسی را به لبه‌های کاناپه هل می‌دهید؟

مهم نیست. حداقل در تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی این طور نیست. زیرا چه دیر به نمایش برسید با زودتر بروید و جا بگیرید،  همیشه از هر جایی تجربه یکسانی از مشاهده برنامه مورد علاقه خود را خواهید داشت.

بر عکس چیزی که فکر می‌کردید، تلویزیون باریک و مسطح SIGNATURE OLED ال‌جی همان تجربه صحنه‌های واضح و زنده‌ای را ارائه می‌دهد که هر کس در هر جا که نشسته باشد با آن مواجه است. پس، دیگر لازم نیست بر سر نشستن در وسط کاناپه برای بهترین تجربه یک نمایشگر منحنی با هم جدل کنید.

حقیقت: کیفیت تصویری که با زاویه 60 درجه در تلویزیون مسطح OLED می‌بینید 12 برابر دقیق‌تر از چیزی است که در LCDهای معمولی می‌بینید.

علاوه بر این، شوکه نشوید اگر نتوانستید هنگام تماشای بازی FIFA 16  در تلویزیون OLED ال‌جی مرز بین واقعیت و چیزی که واقعی نیست را تشخیص دهید. زمین چمن آنقدر سبز و زنده است که فکر می‌کنید در حال تماشای یک بازی فوتبال حقیقی هستید. شما در این تلویزیون به لطف قابلیت Clear Motion یکهزار برابر تصاویر را صاف‌تر و شفاف‌تر از تلویزیون قدیمی LCD خود خواهید دید.

تصویرها فقط واضح‌تر و شفاف‌تر نیستند بلکه بسیار زنده و واقعی هستند. در مورد رنگ‌ها هم باید بگوییم با اینکه رنگ‌های اصلی قرمز، سبز و آبی طیف کامل را می‌سازند اما سایه‌های هر کدام متفاوت است. به دلیل وجود فناوری Color Prime Pro ال‌جی، شما می‌توانید 50 سایه از رنگ طوسی را در تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی به شکلی واقعی تجربه کنید. فناوری پیشرفته که در قابلیت Color Prime Pro نهفته است دامنه رنگ‌های روی صفحه نمایش را چند برابر می‌کند و گستره وسیع‌تری از رنگ‌ها و سایه‌ها را نمایش می‌دهد.

حقیقت: فناوری Color Prime and Billion colors بهبود پیدا کرده و رنگ‌ها دست کم 130 درصد در مقایسه با تلویزیون‌های ال‌جی که این فناوری را ندارند بهتر شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید