۰۶ شهریور ۱۳۹۵

ال‌جی G Pad II 10.1؛ یک تبلت با عملکرد کیفی لپ‌تاپ

با G Pad II 10.1 ال‌جی، کیفیت و عملکرد یک لپ‌تاپ را در یک تبلت تجربه کنید.

با تبلت اندروید G Pad II 10.1 ال‌جی که مجهز به نمایشگر FHD است هر جا که باشید می‌توانید کارهای خود را انجام دهید. این تبلت قدرتمند برای آنهایی که می‌خواهند هر جا که هستند به کارهای خود دسترسی داشته باشند، آنها را مدیریت کنند و به انجام برسانند یک محصول ایده‌آل است.

همان قدرتی که در لپ‌تاپ کوچک خود دارید را در تبلت G Pad II 10.1 ال‌جی تجربه کنید؛ بدون اینکه وزن اضافی را تحمل کنید. این تبلت ال‌جی یک راهکار محاسباتی بی‌عیب‌ونقص برای محصلان، دانشجویان، خانواده‌ها و حرفه‌ای‌هایی است که مدام در حرکت هستند.

G pad 2

برخورداری از امکانات قدرتمند در مقایسه با دیگر مدل‌ها، تبلت G Pad II 10.1 ال‌جی را به یک تبلت حرفه‌ای مبدل می‌کند. این تبلت از پردازنده چهارهسته‌ای 2.26 گیگاهرتز برخوردار است که انجام فهرست وظایف شما را با سرعت هر چه تمام‌تر میسر می‌کند و حتی می‌تواند به دلیل بهره‌مندی از قابلیت تقسیم صفحه، چند کار را با هم انجام دهد. همچنین، وجود دو گیگابایت حافظه رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نشان می‌دهد که برای همه فایل‌های شما جا هست.

ال‌جی G Pad II بسیاری از امکاناتی که مورد پسند کاربران است را در خود گنجانده؛ چیزهایی مثل نمایشگر بزرگ 10.1 اینچ با کیفیت فول اچ دی، دوربین جلو و پشت و همین طور قابلیت بلوتوث و البته سیستم‌عامل پرطرفدار اندروید آب‌نبات چوبی.

دوستان عزیز، این تبلت هنوز وارد

۲ نظر

کاربر ۷ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

الان G PAD 3 اومده اما شما هنوز از G PAD2 مطلب میزارید و تازه، همین ۲ هم وارد بازار ایران نشده. علیرغم اینکه طرفدار پر و پاقرص ال جی هستم و سالهاست گوشی موبایلم ال جی هست، اما تو زمینه تبلت ضعیف عمل کردید و اصلا و بعد از G PAD دیگه تبلت وارد ایران نکردید. امیدوارم دفتر ال جی در ایران یکم بجنبه و G PAD3 را وارد ایران کند.

ال جی ۷ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

مطالب ارائه شده صرفا جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان از محصولات ال جی موجود در بازار ایران و جهان است و ممکن است برخی محصولات خاص بازارهای دیگری طراحی شده باشد و وارد ایران نشود. اما ما جهت افزایش اطلاعات عمومی شما در مورد ال جی و محصولات و اقدامات ال جی در سطح جهان ، شما را از این اخبار مطلع می کنیم.

نظر دهید