۱۵ شهریور ۱۳۹۵

ال‌جی X Power ؛ در راه بازار ایران

ال‌جی X Power، از اعضای خانواده سری X ال‌جی با امکانات متمایز و ارزش استثنایی، به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. 

در این مدل بسیاری از امکانات پیشرفته پرچمداران سری G و V ال‌جی را در اختیار کاربر قرار دارد. ال‌جی X Power به گوشی‌های X Cam و X Screen می‌پیوندد تا عمق و امکانات بیشتری را به مجموعه محصولات انبوه بازار ارائه دهند.

هر گوشی جدید در سری X ویژگی منحصربه‌فردی دارد که مطابق بر نیازهای خاص هر کاربر یا علایق او، مانند ظرفیت باتری بیشتر، پردازنده سریع‌تر، ظاهر زیبا یا نمایشگر بزرگ هستند.

lg-x-power-battery-life-news-970-80

ال‌جی X Power برای کاربرانی طراحی شده که باتری زیادی مصرف می‌کنند؛ این عده از کاربران حتماً شیفته باتری 4100 میلی‌آمپر در بدنه باریک 7.9 میلی‌متر خواهند شد. فناوری شارژ سریع +PE به X Power امکان می‌دهد تا دو بار سریع‌تر از سرعت معمولی شارژ شود و کاربران بتوانند با گوشی خود در مدت بیشتری کار کنند.

۴ نظر

حسين ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

با این روند نام گذاری سریهای ال جی کاملا مشخص شد
۱- سری G مربوط به پر چمداران
۲- سری V مربوط به مستحکمترین ها
۳- سری k متنوع ترین سری ویژه میان رده ها تا ارزانترین ها
۴- سری x گوشیهایی که دارای یک ویژگی خاص و منحصر بفرد هستند اما در کل در جمع میان رده های سطح بالا طبقه بندی می گردند .

سعید ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

ال جی در آینده سامسونگ متقلب را می تواند در زمینه موبایل شکست دهد آن دوستانی هم که می گن سامسونگ در هر زمینه ای از ال جی جلوتر است باید بگم طراحی اس ۶ را سامسونگ از ال جی دیسپلی خرید و در زمینه کولر گازی اینورتر دوگانه و یخچال و جاروبرقی و لباسشویی و پادشاهی تلوزیونها g6 و والپیپر اولد که تنها ۰.۹۷ میلیمتر ضخامت دارد حالا این سوال باقی می ماند که سامسونگ جز متقلبی و فکر سود بیشتر چطور می تواند از الجی جلوتر باشد زمانی این اتفاق می افتد که شماهای فریب خورده سامسونگ پولتان را به گوشیهای ویتنامی بدین پس از خواب گران برخیزید و ببینید که ال جی بهتر است یا سامسونگ . مقایسه کیفیت تلوزیونها و کولر های گازی و یخچال های فوق پیشرفته و سل های خورشیدی با راندمان بالا گواه بر این دلیل است که بنده ال جی را به عنوان بهترین بهترینها در هر زمینه ای بدانم

سعید ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

باشه شما خوبی.
فقط یه نگاه به آمار فروش محصولات سامسونگ بکنی بد نی.

حسين ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

تغییر نگرش به برند ها زمان بر است حدود بیست سال قبل در دنیای الکترونیک سونی حرف اول را می زد در دهسال گذشته سامسونگ در فروش تلوزیون و موبایل رتبه اول را دارد اما با نگاههای به آمارها می بینیم سهم فروش آن در بازار تلوزیون در حال کاهش است اما ال جی با شیب کم در حال افزایش فروش است در مورد بازار موبایل ال جی یک ایست چند ساله داشت اما هم اکنون با تمام توان وارد گود شده بهتر است ۵ سال دیگر وضعیت را مجددا بررسی کنید ایا ۵ سال قبل نام تی سی ال را شنیده بودید برندی که هم اکنون پشت سر ال جی در رتبه سوم فروش جهانی تلوزیون قرار گرفت قطعا این تغییرات در آمار فروش در سالهای اخیر با سرعت بیشتری در حال جابجائی است

نظر دهید