۱۵ شهریور ۱۳۹۵

ایده‌های نهفته در پس گالری LG SIGNATURE در نمایشگاه IFA 2016

ساخت استودیوی LG SIGNATURE از زبان خالق آن، جیسون بروگِز

ال‌جی برند درجه یک و پیشرفته محصولات خود با نام LG SIGNATURE را برای مشتریان اروپایی در نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی کرد. این گالری در نمایشگاه برلین با عنوان The Art of Essence نمایانگر فلسفه طراحی و جوهره اصلی پیچیدگی و کلاس این محصولات خواهد بود.

برای معرفی برند LG SIGNATURE به اروپا به شیوه‌ای متمایز و هنری، ال‌جی با هنرمندان و مهندسان عالی‌رتبه‌ای که می‌توانستند داستان برند LG SIGNATURE را به سبکی جالب بیان کنند همکاری کرد. این شاهکار هنری شبیه به پرده نمایش (تئاتر) برای محصولات، نتیجه همکاری ال‌جی با استودیوی جمعی جیسون بروگز واقع در لندن است.

J B

آنچه در ادامه می‌خوانید مصاحبه‌ای کوتاه با خالق و مغز متفکر شاهکار هنری برند LG SIGNATURE است.

«وقتی برای اولین بار چشممان به سری محصولات LG SIGNATURE افتاد، شاهد نوعی شکوه و ابهت و مینیمالیسم نهفته در هر محصول بودیم که ما را به خود جذب کرد. برای اینکه از این محصولات برای مفهومی کردن آنها الهام بگیریم برایمان خیلی جالب بود که در مورد فرایند تولید این محصولات و ایده نهفته در آنها بدانیم.»

«مأموریتی که ما برای LG SIGNATURE در نمایشگاه IFA برلین داشتیم همراستا با شیوه کار ما است زیرا ما محیطی برای پاسخگویی داشتیم. یک فضای خاص برای کار کردن! خیلی منحصربه‌فرد و سفارشی. بیشتر این امر مهم بود که چطور مخاطبان را جذب کنیم و چطور تعامل و ارتباط کلامی متقابل ایجاد کنیم.»

160815_1600x800_2_pc_0818-1

«فلسفه جوهره ذات یا همان Art of Essence بسیار الهام‌بخش و وسوسه‌کننده است و به نوعی کار ما را به مسیر درست هدایت می‌کرد؛ تا آنجا که ضرورت داشت همه چیزهای اضافی از سر راه برداشته شده بود تا وقتی هر روز به آنها می‌نگریم نوعی نظم زیبا و علاقه را در چیزهایی ‌بینیم که هر روز با آنها سروکار داریم.»

«از سیاهی تا سفیدیِ کنتراست بی‌‌نهایتی که در تلویزیون OLED وجود دارد به ما ایده داد تا منظومه‌ای از ستارگان ایجاد کنیم. کره ماهی که خلق کردیم نمایش گنبدوار گذر زمان در هر چیزی است؛ همان طوری که زمین در خود دارد.»

000193137_5

«ما از این دو جسم کروی در خود ماشین لباسشویی بسیار الهام گرفتیم. ایده یخچالی که فقط با دوضربه از میزان مات بودن آن تغییر می‌کند و می‌توان از بیرون داخل آن را مشاهده کرد، ما را به خلق چنین منظومه‌ای از کریستال‌های شفاف یخ واداشت که میزان مات بودن آنها تغییر می‌کند.»

«و در آخر، ما از نوع قطرات باران که از ذرات شبنم الهام گرفته‌ شده‌اند در داخل دستگاه تصفیه آب ما را بر آن داشت تا تأقیری خارق‌العاده و زودگذر را ایجاد کنیم که شبیه بارش باران باشد.»

LG.com_PC_1600x800_2nd

«همه این آثار هنری شبیه مجموعه‌ای از عناصر یک ارکستر هستند که یکی پس از دیگری به نمایش می‌آیند تا محیطی شگفت‌انگیز بیافرینند؛ نمادی از مام طبیعت و اینکه ما چطور برای خلق این آثار الهام گرفته‌ایم. به همین دلیل، من فکر می‌کنم در نمایشگاه IFA 2016 خیلی مهم است که توانایی‌های این محصولات جدید با تجربه‌ای پویا، چندحسی و شگفت‌انگیز به رخ کشیده شوند. من فکر می‌کنم مردم و احساساتشان به این محصولات جان می‌دهند.»

ویدئوی این مصاحبه را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

۱ نظر

حسين ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

احتمالا در اینده نزدیکSIGNATURE بعنوان برندی مستقل برای محصولات گرانقیمت ال جی مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما باید گفت سهولت تلفظ آن مانند ال جی نیست و حتی خفظ کردن آن برای برخی دشوار با توجه به عرضه بین المللی این گروه از محصولات ای کاش نامی انتخاب میشد که تلفظ آن برای همگان براحتی مقدور باشد

نظر دهید