۰۲ شهریور ۱۳۹۵

بلندگوهای بلوتوث جدید ال‌جی برای فعالانی که عاشق موسیقی هستند

این بلندگوها، از کنار تختخواب تا محل تحصیل، محصولات عالی صوتی برای هر مکانی هستند.

جدیدترین بلندگوهای بلوتوث ال‌جی الکترونیکس (مدل‌های PH1، PH2، PH3 و PH4) صدایی ایده‌آل برای انواع محیط‌های داخلی و فضای باز به منظور غوطه‌ور شدن در صدا فراهم می‌کنند.

آنهایی که برایشان همراه بودن و دوام بالا در اولویت است بلندگوهای PH2 و PH4 ال‌جی را انتخاب می‌کنند. این بلندگوهای جمع‌وجور با وزن 167 گرم که در برابر پاشیدن آب مقاوم هستند برای ارائه صدای باکیفیت برای کاربرانی که فعال و پرتحرک هستند طراحی شده‌اند. بلندگوهای چندکاره جدید ال‌جی برای هر چیزی که ممکن است کاربران بر سر راه آنها بیندازند آمادگی دارند و برای مشتریانی که می‌خواهند از فضای آزاد لذت ببرند ایده‌آل هستند. بلندگوی قدرتمندتر PH4 برای دورهمی‌های دوستانه در فضای بیرون، مانند اردو یا کنار استخر، که به صدای قوی‌تر نیاز است مناسب می‌باشد. بلندگوی PH4 ال‌جی صدایی غنی، قدرتمند و پیچیده را منتشر می‌کند و در عین حال از قابلیت حمل آسان و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. این بلندگو برای عاشقان موسیقی طراحی شده است که می‌خواهند تک و خاص باشند.

دو بلندگوی PH2 و PH4 یک بند برای اتصال دارند که خیلی راحت در سطوح متنوع برای افزودن به قابلیت حمل و نقل آسان به بلندگو وصل می‌شود. باران و پاشیدن قطرات آب دیگر برای این بلندگوها مشکل به حساب نمی‌آید زیرا در برابر آب مقاوم هستند و در نتیجه می‌توان آن را به هر مکانی برد. هر دو بلندگو با خروجی صدای یک‌طرفه و 360 درجه و Bass Boost (تقویت صدای بم) صدایی واضح و شفاف را در هر مکانی ارائه می‌دهند. قابلیت Dual Passive Radiators در بلندگوی PH4 ال‌جی کیفیت صدا و خروجی صدای باس یا بم را به گونه‌ای افزایش می‌دهد که با هیچ‌کدام از بلندگوهای مشابه و هم‌اندازه خود قابل مقایسه نیست. چراغ‌های LED اعلان و باتری بادوام (برای PH2 تا 6 ساعت و برای PH4 تا 10 ساعت) قابلیت همراه بودن و استفاده را بیشتر می‌کند تا بلندگوها انتخابی مسلم برای مشتریانی باشد که سبک زندگی فعال و پرتحرکی دارند.

بلندگوی PH3 که برای تطبیق با هر دکوری طراحی شده‌اند، هر جا که باشند جو خاصی را ایجاد می‌کنند؛ چه در دورهمی‌های شبانه در منزل باشند یا در ایوان رو به باغ. ال‌جی PH3 که با ظاهر متمایزش به شمع شباهت دارد در سه رنگ ارائه می‌شود و پنج رنگ مختلف نور برای روشنایی دارد. این ترکیب صدای غنی و نورهای زنده باعث می‌شود بلندگوی PH3 ال‌جی با موزیک نورانی خود که به گوشه‌وکنار هر اتاق می‌رسد بی‌رقیب باشد. باتری تعبیه‌شده در این بلندگو 10 ساعت دوام می‌آورد و کاربران می‌توانند بیشترین و بی‌مانندترین حد آزادی را داشته باشند.

هر سه بلندگو به پورت‌های ورودی لوازم جانبی تجهیز شده‌اند که امکان اتصال سایر دستگاه‌ها، مانند پخش‌کننده‌های MP3 و سی‌دی، را بدون قابلیت بلوتوث فراهم می‌کند. برای دستگاه‌های جدیدتر، قابلیت اتصال Multi Point پیشرفته (چندنقطه‌ای) اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث را میسر می‌کند.

بلندگوی PH1 از نورافشانی متنوع و 5 ساعت عمر باتری برخوردار بوده و برای هر اتاقی در منزل ایده‌آل است. این بلندگوی سبک‌وزن و همراه با قابلیت بلوتوث و گوشی‌های هندزفری می‌تواند به عنوان چراغ‌خواب هم استفاده شود.

برایان کان، رئیس بخش سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «در ال‌جی، ما در پی ساخت محصولاتی هستیم که متناسب با نیازهای مشتریان در زندگی واقعی باشد. با مجموعه متنوع و بی‌سیم ال‌جی، من اطمینان دارم که مشتریان قادر خواهند بود یک محصول صوتی مناسب برای هر مکانی را بیابند.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در سالن 18 مس برلین، در طول برگزاری نمایشگاه IFA 2016، این شانس را خواهند داشت تا این محصولات جدید را قبل از هر کس دیگری تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید