۰۸ شهریور ۱۳۹۵

تحول در سبک زندگی با فناوری‌های ال‌جی- قسمت اول

ابتکار همیشگی است و محصولاتی که فناوری مبتکرانه دارند جزء جدانشدنی از زندگی ما هستند. شرکت‌ها همیشه در حال نوآوری هستند تا نیازهای کاربران را برطرف کنند و امکانات بهتری را ارائه دهند.

مشتریان به سرعت خودشان را با فناوری که همیشه در حال تحول است سازگار می‌کنند و بیشترین بهره را از آنها می‌برند. فناوری مدام در حال دگرگونی است تا به ما قدرت دهد. بنابراین، مشتریان شرطی می‌شوند که سرعت را زیر انگشتان خود داشته باشند.

در این مطلب می‌خواهیم برخی از گرایشاتی که فناوری در سال‌های اخیر داشته و در 2016 به بلوغ رسیده‌اند را بررسی کنیم:

تلفن‌های همراه

عرضه تلفن هوشمند و برجسته ال‌جی G5 با مجموعه‌ای دوستان (ماژول‌ها) هیاهوی زیادی در بازار تلفن‌های هوشمند ایجاد کرد. ال‌جی G5 اولین تلفن هوشمند ماژولار دنیاست و فناوری‌هایی را در خود گنجانده که فراتر از تلفن‌های هوشمند مرسوم هستند.

این تلفن هوشمند بدنه یک‌تکه فلزی، باتری کشویی و طراحی ماژولار دارد که تجربه عالی از کار با یک تلفن هوشمند را میسر می‌کند. ال‌جی G5 همراه با دوستان ال‌جی (LG Friends) مانند LG CAM Plus، LG 360 CAM و LG 360 VR عرضه می‌شود.

FriendsCat_Hero

واقعیت افزوده یا مجازی

این فناوری ترکیبی از محتوای مجازی با محیط دنیای واقعی است. به لطف این فناوری، تجربه غوطه‌ور کننده و حیرت‌انگیزی درون یک دنیای کاملاً ساختگی ایجاد می‌شود. اعتیادآورترین محصول از این نوع عینک‌های واقعیت مجازی یا VR هستند.

عینک LG 360 VR یک عینک سبک‌وزن، جمع‌وجور و قابل حمل است که می‌تواند به راحتی با ال‌جی G5 کنترل شود. این عینک‌ها شما را از دنیای واقعی که در آن هستید به دنیای خیالی پرواز می‌دهند.

دوربین:

مردم تلفن‌های هوشمندشان را همه جا با خودشان می‌برند و برای ضبط تمامی لحظات زندگی خود از آنها استفاده می‌کنند؛ چه عکس‌برداری و فیلم‌برداری از تولد باشد، سالگرد ازدواج یا مراسم عروسی.

بنابراین، یک دوربین خوب بخش مهمی از یک تلفن هوشمند خوب است. علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که مشتریان هنگام خرید تلفن هوشمند توجه بسیار زیادی به آن دارند.

مشتری عصر جدید نمی‌خواهد یک دوربین عکاسی حجیم را با خود به این طرف و آن طرف یدک بکشد اما می‌خواهد تلفن هوشمندش معجزه کند و حرفه‌ای عمل کند. همچنین، پلت‌فرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی بیشتر توسعه پیدا می‌کنند تا کاربران را به آپلود کردن عکس‌ها و سلفی‌های خوب مجاب کنند.

دوربین پشت در ال‌جی G5: استاندارد 16 مگاپیکسل، واید 8 مگاپیکسل / دوربین جلو: 8 مگاپیکسل با عملکردی عالی. این روزها همه یک تلفن هوشمند با دوربین خوب دارند اما دیگر چه؟ با افزودن ماژول‌های ال‌جی G5 به دوربین، مانند ماژول LG 360 Cam و LG Cam Plus می‌توانید لذت و جذابیت فرایند عکس گرفتن را چندین برابر کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید