۲۴ شهریور ۱۳۹۵

جام جهانی بیس‌بال بانوان با پیروزی ژاپن و شکست کانادا به پایان رسید

با پیروزی ژاپن بر کانادا، جام جهانی بیس‌بال بانوان در کشور کره جنوبی به پایان رسید

ال‌جی در 4 سپتامبر رسماً حمایت خود را از جام جهانی بیس‌بال بانوان WBSC در سال 2016، در بندرجنوبی شهر بوسان، اعلام کرد؛ اتفاق جدیدی که برای اولین بار در کره جنوبی رخ داد. این مسابقات دوسالانه را کنفدراسیون جهانی بیس‌بال سافت‌بال که در سوئیس مستقر است ترتیب می‌دهد و بهترین بازیکنان زن بیس‌بال از سراسر دنیا را گرد هم می‌آورد. امسال تیم قدرتمند بانوان ژاپن با اختلاف فاحش و عالی 10 بر یک تیم کانادا را برد و جام را تصاحب کرد.

21-1024x620

پشتیبانی ال‌جی از این مسابقات نشأت گرفته از این باور شرکت ال‌جی است که بیس‌بال باید ورزشی برای تمام سنین باشد و چه زن و چه مرد از آن لذت ببرند. کره جنوبی، به عنوان یکی از بهترین بازارها برای بازی بیس‌بال مکانی ایده‌آل برای مسابقات جام جهانی بیس‌بال بانوان بود.

31-1024x602

مسابقات امسال بیس‌بال بانوان بزرگترین رشته مسابقات بود که 12 تیم و در مجموع 300 بازیکن در آن برای کسب مدال طلا با هم به رقابت پرداختند.

41-1024x683

در ابتدا، مسابقات گروهی انجام شد و تیم‌های برتر با گردش نوبت به راند super round رسیدند تا دو فینالیست، ژاپن و کانادا، مشخص شوند. در مسابقات امسال 4 تیم بیشتر از مسابقات سال 2014 شرکت کرده بودند که این افزایش نمایانگر رشد بیس‌بال بانوان در سراسر دنیاست.

51-1024x684

شرکت‌های ال‌جی الکترونیکس و LG Household & Health Care (شرکت مراقبت از بهداشت و سلامت خانواده ال‌جی) حمایت خود را از مسابقات بیس‌بال بانوان به عنوان حامیان اصلی این مسابقات گسترش دادند. ال‌جی همیشه در حمایت از بیس‌بال زنان اصرار مداوم داشته است و در گذشته از مسابقات بیس‌بال بانوان کره جنوبی ال‌جی در سال 2012 و مسابقات بین‌المللی بیس‌بال بانوان جام ال‌جی در سال 2014، که هر دو در کره جنوبی برگزار شدند، حمایت کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید