۲۵ شهریور ۱۳۹۵

جشنواره “فرصتی برای از نو چیدن” رنگ عشق گرفت

هومن اسدی، برنده جشنواره “فرصتی برای از نو چیدن” شرکت گلدیران، قصه خود را تعریف می‌کند.

برنده ای سوار بر بال مهربانی خدا

42 سال دارد،‌ کارمند بانک است و همین شهریورماه ازدواج کرده است. داستان برنده ای را می ‌خوانیم که با قلبی بزرگ مسئولانه وارد زندگی شده و خدای مهربان بال‌های رحمت خود را برای او گشوده است.

هومن اسدی، برنده جشنواره فرصتی برای از نو چیدن شرکت گلدیران، قصه خود را این چنین تعریف می‌کند: داستان زمانی شروع شد که تصمیم به ازدواج گرفتم و به اتفاق همسر به آماده کردن مقدمات ازدواج پرداختیم. مادر همسرم فوت کرده اند و بنا نهادیم با هم جهیزیه را آماده کنیم.

به دلیل تجربه قبلی، ال‌جی را پیشنهاد دادم و دلم می‌خواست سایدبای‌سایدی را تهیه کنیم که جدید و با کارآیی بالا باشد. به این ترتیب بود که ساید‌بای‌ساید NEXT را انتخاب کردیم.

قرعه کشی فرصتی برای از نو چیدن، تجربه یک برنده شدن شیرین

خدا بسم الله زندگی را برای ما خیلی قشنگ نوشت. سوار ماشین و درگیر تدارکات عروسی بودیم که از شرکت مشتریان گلدیران تماس گرفتند. گوشی را به همسرم دادم. در آن شلوغی درست متوجه نشده بود،‌ گفت: «اطلاع دادند، ده درصد خریدتان برنده شده اید.» خیلی خوشحال شدم. گفتم حساب کن چقدر می شود؟!

تماس‌های بعدی که گرفته شد، تازه فهمیدم خبر شیرین‌تر از این حرف‌هاست و برنده 110 درصد قیمت سایدبای‌ساید NEXT شده ایم.

البته باورش برای من و همسرم بسیار سخت بود. در این 40 سالی که از خدا عمر گرفته ام،‌ با این همه حساب که در بانک‌ها داشتم،‌ هیچ وقت یک قران هم برنده نشده ام. اصلا فکر نمی‌کردم قرعه‌کشی‌ها واقعیت داشته باشد. برای اولین بار با یک قرعه‌کشی صادقانه و درست روبرو شدم.

همه چیز را از برکت حضور همسرم می‌دانم

چی شد که این اتفاق شیرین افتاد؟ جالب است، شب عروسی هم یکی از اقوام به ما بلیط سفر به کیش را هدیه دارد.

به این باور رسیده ام، آدم سمت یک کار خیر که برود، خدا همه وسایلش را جور می کند. من اصلا به ازدواج فکر نمی‌کردم؛ اما آشنایی با همسرم مفهوم زندگی را برایم عوض کرد. همه چیز برایم نو شد. او به من دوست داشتن واقعی را نشان داد. شاید خیلی ها هستند می گویند دوستت دارم، ‌اما فقط به زبان می آورند. نمی شود که امروز گفت دوستت دارم و فردا خداحافظ شما؟!

آدم عاشق باید از خودگذشتگی داشته باشد. همسرم خیلی‌ جاها از خودگذشتگی‌های بزرگی نشان داد، من هم متقابلا سعی کردم سهم خودم را ادا کنم. شرایط همسرم به نوعی است که به دلیل فوت مادر و بیماری خواهرشان به من گفت: «منزلمان نزدیک خواهرم باشد تا بتوانم از او نگهداری کنم». خیلی راحت قبول کردم. مقداری هم هزینه برای بیماری خواهرشان در نظر گرفته ام و  قصد دارم به اتفاق مادرم هر سه را به زیارت کربلا ببرم.

ال‌جی و گلدیران عاشق مشتری‌هایشان هستند

ال‌جی و گلدیران نشان داده‌اند مشتریانشان را دوست دارند. سه سال پیش قصد خرید محصولی را داشتم و باور کنید به مدت یک سال هر چند مدت یک بار با یکی از فروشندگانتان تماس می‌گرفتم، با صبر و دقت برایم می گفت چه محصولات جدیدی عرضه شده است.

وجود این همه تنوع و استفاده از تکنولوژی های جدید آدم را خوشحال می‌کند، نشان می‌دهد ال‌جی و گلدیران برای ما اهمیت قائل هستند و به نیازهایمان توجه دارند.

محصولات ال‌جی زیبا هستند

زیبایی محصول یعنی غذای روح. برای من زیبایی محصولات ال جی جزو اولویت هایم برای انتخاب بود. ساید NEXT جادار است و دیزاین داخلی آن هم شیک است و گاه که شب ها در نورکم خانه، درب ساید را باز می کنیم، نورپردازی دلنشین آن آدم را به ذوق می آورد. چه چیز بهتر از یک لحظه احساس خوشی و جذبه رویایی است؟

کیفیت محصولات هم البته جای خود را دارد. چند سال است محصولات ال جی را خریداری کرده ام و هنوز نیاز به خدمات و سرویس نداشته اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید