۲۹ شهریور ۱۳۹۵

ساخت کارخانه ماژول دوربین در ویتنام توسط شرکت LG Innotek

ال‌جی اینوتک، شرکت کره‌ای پیشگام در فناوری، در پروژه ساخت کارخانه ماژول دوربین 550 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد و آغاز به کار این کارخانه، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال آینده پیش‌بینی شده است. گروه ال‌جی رسماً آغاز سومین پروژه خود را در شهر شمالی های-فونگ اعلام کرد.

این بار، این پروژه یک کارخانه 550 میلیون دلار برای ال‌جی اینوتک خواهد بود که ماژول دوربین برای سازندگان تلفن همراه نظیر اپل و خود ال‌جی تولید می‌کند. انتظار می‌رود این کارخانه از فصل سوم سال 2017 شروع به کار کند. پروژه مذکور فضای 10 هکتاری در منطقه اقتصادی “دین وو” را در برمی‌گیرد.

این شرکت بزرگ به تقاضای بالا برای ماژول دوربین تلفن هوشمند به خوبی پاسخ می‌دهد. کارخانه جدید ماهانه 30 میلیون ماژول برای صادرات تولید می‌کند.

شرکت ال‌جی اینوتک ماژول دوربین دوتایی برای آیفون 7 که به تازگی معرفی شده است را تولید می‌کند. این اولین آیفونی است که دوربین با لنز دوگانه دارد.

پس از ساخت یک مجتمع صنعتی در ال‌جی الکترونیکس و یکی برای LG Display، این سومین پروژه ال‌جی در شهر بندری شمالی است.

گروه ال‌جی با احداث کارخانه جدید اینوتک مجموعاً مبلغ 3.55 میلیارد دلار در های-فونگ سرمایه‌گذاری کرده است. رقم چشمگیر سرمایه باعث می‌شود این شهر تبدیل به پایگاه اصلی ساخت برای این شرکت بزرگ کره جنوبی شود.

کره جنوبی یکی از بزرگترین شرکای تجاری و سرمایه‌گذاران برتر ویتنام است که نقش اصلی در توسعه صنایع پیشرفته فناوری در آنجا دارد.

۲ نظر

حسین ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.تو این چند سال شرکت ال جی واقعا پیشرفت کرده و به یکی از بزرگان تکنولوژی دنیا تبدیل شده.بیصبرانه منتظر عرضه LG V20 هستم.طرحی برای پیشفروش و یا ارایه هدیه همراه با این گوشی ندارید؟؟؟

حسين ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

فعلا که صفحه نمایش و دوربین ایفون را که ال جی تامین میکنه و قصد داره بصورت قدرتمند وارد چرخه تولید پردازنده هم بشه شاید در اینده پردازنده ایفون رو هم تامین کنه

نظر دهید