۱۷ شهریور ۱۳۹۵

سرمایه‌گذاری ال‌جی الکترونیکس در فناوری روبات

ال‌جی الکترونیکس برای سرمایه‌گذاری در زمینه فناوری روبات تصمیم جدی دارد و به دنبال جمع کردن سرمایه بر روی پیشرفت هوش مصنوعی است. این فناوری ممکن است منجر به تولید ماشین‌های پیچیده و هیجان‌انگیزی شود که کارهای روزمره انسان را انجام می‌دهند.

به گفته ال‌جی، بخش لوازم خانگی در حال آماده شدن برای ورود به صنعت روباتیک است و هدف از آن تولید محصولاتی است که با لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی و دستگاه‌های تهویه مطبوع از نزدیک کار کند.

جو سئونگ-جین، رئیس بخش لوازم خانگی ال‌جی، گفت: «ما با جدیتِ تمام خود را برای سرمایه‌گذاری در خانه هوشمند، روبات‌ها و تجهیزات اصلی آماده می‌کنیم و قابلیت‌های تجاری لوازم خانگی خود را تقویت می‍‌نماییم.»

پیشرفت در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی و ارتباطات بی‌سیم امکان تولید دستگاه‌های پیچیده‌ای را فراهم می‌کند که می‌‌توانند با یکدیگر از طریق اینترنت صحبت کنند و وظایف پیچیده‌تر را انجام دهند.

کشورهای سراسر دنیا در حال سرمایه‌گذاری سنگین در زمینه روباتیک هستند و امید دارند صنعت جدیدی ایجاد کنند یا به واسطه معرفی دستگاه‌هایی که می‌توانند مانند آشپز، مستخدم یا کارگر به ما انسان‌ها خدمت کنند بر مشکلات اجتماعی-اقتصادی مانند نرخ پایین زاد و ولد یا افزایش میانگین سنی جمعیت فائق آیند.

هنوز مشخص نیست که ال‌جی چقدر می‌خواهد در این زمینه سرمایه‌گذاری کند یا محصولات روباتیک خود را عرضه نماید اما در حال کشف گزینه‌های متنوع از طریق ترکیب فناوری‌ها مانند رانندگی خودکار و هوش مصنوعی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید