۲۰ شهریور ۱۳۹۵

شرکت LG Chem در پی ادغام با LG Life Science

شرکت LG Chem برای تمرکز بر تحقیق و توسعه زیست‌پزشکی تصمیم به ادغام شدن با شرکت LG Life Science دارد.

شرکت گروه ال‌جی (LG Group) می‌خواهد شرکت LG Chem و شرکت فناوری زیستی (بیوتکنولوژی) و دارویی خود LG Life Science را با هم یکی کند. این شرکت تمرکز بر روی کسب‌وکار زیست‌پزشکی و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش را در فهرست برنامه‌های خود دارد.

در پی شایعاتی که در مورد ادغام این دو شرکت منتشر شده بود، شرکت‌های LG Chem و LG Life Science به طور رسمی اعلام کردند که “ما ابعاد گوناگونی را مد نظر داریم که ادغام یکی از آنهاست.” بر طبق این، انتظار می‌رود LG Chem در آینده‌ای نه چندان دور با LG Life Science متحد شود. هدف گروه ال‌جی از این ادغام رشد سریع حضور در بخش زیست‌پزشکی، کسب بازار جهانی و مبارزه با رقبایی نظیر سامسونگ است که با SK همکاری می‌کند.

ال‌جی خیلی پیش‌تر از سامسونگ و SK با ورود به بخش زیست‌پزشکی ثبات خود را حفظ کرده است. این شرکت از طریق افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه و استمرار آن توانسته تجارت خود را توسعه دهد. ال‌جی انتظار دارد به دلیل دستاوردهایش در درمان جدید دیابت و واکسن در سال جاری فروشش بالغ بر 451.67 میلیون دلار امریکا باشد.

شرکت LG Life Sciences با گزارش فروش 406.96 میلیون دلاری خود، در سال گذشته، توانست رتبه یازدهم در صنعت دارو را در کره جنوبی به خود اختصاص دهد.

وقتی شرکت LG Chem با فروش 18.25 میلیارد دلاری و سود اجرایی 1.65  میلیارد دلاری خود نقدینگی کافی دارد، ادغام با شرکت LG Life Sciences می‌تواند منجر به سرمایه‌گذاری بیشتر در تحقیق و توسعه و کارخانه‌های تولید باشد. در این صورت، این شرکت می‌تواند از استراتژی جدیدش برای افزایش سرعت و حجم تولید و همین طور ثبات داخلی استفاده کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید