۳۱ شهریور ۱۳۹۵

نمایشگاه CEDIA 2016؛ میزبان بزرگترین تلویزیون OLED ال‌جی از خانواده LG SIGNATURE

ال‌جی از بزرگ‌ترین تلویزیون OLED خود، با اندازه ۷۷ اینچ با صفحه تخت و قیمت ۲۰ هزار دلار در نمایشگاه CEDIA 2016 استرالیا رونمایی کرد.

جدیدترین شاهکار ال‌جی، تلویزیون OLED G6 و از سری محصولات SIGNATURE است که در اندازه های 77 و 65 اینچ تولید شده و گلدیران سایز 65 اینچ آن را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد.

091616_lgbooth

صفحه‌ نمایش OLED وضوح تصویر 4K داشته و با استفاده از فناوری HDR  رنگ‌های جسورانه و زنده، کنتراست شگفت‌انگیز و جزییات خیره‌کننده را تقریباً از هر زاویه میسر می‌کند. این تلویزیون بزرگ‌ترین پنل ساخته شده با فناوری OLED از سوی این شرکت محسوب می‌شود.

091616_lg-77-inch

تلویزیون جدید OLED G6 شرکت ال جی که از سری OLED 4K این کمپانی  محسوب می شود جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه ۲۰۱۶  CES را از آن خود کرد. مدل G6  یک تلویزیون  OLED 4K فوق پیشرفته است که ویژگی های بی نظیری مانند رنگ مشکی مطلق در تصویر، نمایش رنگ های تمام عیار و طراحی مبتکرانه ای را داراست. کیفیت تصویر فوق العاده این تلویزیون از طریق تکنولوژی HDR Super امکان پذیر شده است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل هوشمند و  بسیار مدرن WebOs 3.0  است که در حال حاضر آخرین نسخه به کار رفته در تلویزیون های هوشمند ال‌جی محسوب می شود.

lg-77-inch-signature-oled-tv-6-970x647-c

هم چنین تلویزیون OLED  قادر است حتی کوچک ترین جزییات را پردازش کند، حتی جزییات کوچک نورانی که در مکانی تاریک پراکنده اند.  بر خلاف سیستم پردازش نور  LCD ، مشکی مطلقی که در OLED ارائه می‌شود باعث نمایش رنگها به درستی و بدون noise خواهد شد. فناوری درخشندگی بی‌نهایت (ULTRA Luminance) ال‌جی، کنتراست بین نقاط تاریک و روشن را تا بیشترین حد ممکن افزایش می‌دهد تا تصاویر واضحی را به شما ارائه دهد و این در حالی است که افزایش دهنده کنتراست تصویر، با جدا کردن اشیا از رنگ پس زمینه، تصویری با کنتراست و عمق بیشتری را به شما نمایش می دهد.

maxresdefault

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون OLED  ال جی نسبت به بقیه تلویزیون‌ها این است که در فناوری OLED هر پیکسل مستقلا خاموش و روشن می شود، به طوری که بر خلاف نمایشگرهای LCD که نوردهی پشت LED به طور موضعی بخشی از یک صفحه را تاریک می‌کرد، هر پیکسل در پنل OLED می‌تواند به طور مستقل روشن و خاموش شود. در نتیجه، تلویزیون‌های OLED رنگ‌های زنده، واضح و جزییات سایه را حتی وقتی سوژه‌های روشن مستقیماً کنار فضاهای سیاه و تاریک قرار دارند نمایش می دهند. به همین دلیل تلویزیون های OLED مناسب ترین گزینه برای نمایش تصاویر با فناوری HDR هستند.

۱ نظر

حسين ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

مدتی است که فقط محصولات گران قیمت و ممتاز ال جی را در این سایت معرفی میکنید که توان خرید آن برای خیلی ها موجود نیست بهتر است نیم نگاهی به محصولات پر طرفدار ال جی در بازار ایران بیندازید

نظر دهید