۰۱ شهریور ۱۳۹۵

نمایشگرهای OLED منعطف ال‌جی برای داشبورد کادیلاک

کادیلاک از نمایشگرهای OLED منعطف ال‌جی برای داشبورد مدل جدید خودروی خود استفاده خواهد کرد.

در طول برگزاری نمایشگاه Monterey Car Week، شرکت خودروساز کادیلاک از طراحی اولیه خودروی جدید خود با داشبوردی منحنی که تماماً با نمایشگر OLED منعطف پوشانده شده است پرده‌برداری کرد.

این داشبورد که با همکاری شرکت LG Display ساخته شده از یک فضای مرکزی تشکیل شده است که اطلاعات را می‌تواند به صورت یکپارچه در سرتاسر سه پنل OLED منحنی به جریان بیاندازد و علائم متحرک را در تمام داشبورد نمایش دهد.

در یک ویدئوی تبلیغاتی، کادیلاک ایده اولیه این خودرو را با اطلاعات نقشه‌برداری سه‌بعدی که در هر طرف داشبورد و فراتر از نمایشگر مرکزی گسترده شده بود به نمایش گذاشت. به گفته کادیلاک، این طرح جدید قرار است در آینده نزدیک در تولید مدل جدید کادیلاک به کار رود.

بازار خودرو به سمت OLED سوق پیدا می‌کند و چندین سازنده در حال حاضر اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند از نمایشگرهای منحنی، چه در بخش سرگرمی و اطلاع‌رسانی و چه در چراغ‌های هشدار یا تزئینی استفاده کنند.

ژانویه امسال، شرکت LG Display پنل OLED با کیفیت full-HD در ابعاد 12.3 اینچ برای بازار اتومبیل معرفی کرد. ال‌جی محصولات شرکت‌های تسلا و مرسدس را مانند دیگر مشتریان پیشرفته و درجه یک خود به تجهیزاتش می‌آراید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید