۰۴ شهریور ۱۳۹۵

نمایش مجموعه کامل محصولات مراقبت از لباس ال‌جی در نمایشگاه IFA 2016

لوازم خانگی مبتکرانه ال‌جی تمامی نیازهای مشتریان برای شست‌وشو و خشک کردن تا بهداشتی کردن را برآورده می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس جدیدترین ابتکارات خود در فناوری مراقبت از لباس را در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش درخواهد آورد. در میان این مجموعه، ماشین لباسشویی جدید TWINWash همراه با ماشین لباسشویی بادوام و پربازده Centum System، ماشین لباسشویی-خشکشویی LG SIGNATURE و LG Styler به چشم می‌خورد.

ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی با ظرفیت 12 کیلوگرم از نظر زیبایی به ماشین‌های لباسشویی برند بسیار مرغوب و پیشرفته LG SIGNATURE شباهت دارد. فضای اصلی و بزرگ ماشین کار شست‌وشوی اصلی را انجام می‌دهد و ماشین لباسشویی کوچک TWINWash می‌تواند برنامه متفاوتی را اجرا کند. این محصول ارگونومیک و باشکوه از نمایشگر تمام‌لمسی LED که درون درب شیشه‌ای باریک و شیک در بدنه خارجی تعبیه شده برخوردار است که اثر انگشت و خراش را جذب نمی‌کند.

مشتریانی که بازده انرژی و دوام بالا برایشان ارجحیت دارد، مجموعه ماشین‌های لباسشویی‌ و خشکشویی و ترکیبی Centum System ال‌جی محصولی ایده‌آل برای آنها خواهد بود. ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی، به ترتیب، از بازده انرژی با رتبه A+++ -60% و A+++ -10% هستند. با سیستم میرایی جدید که شامل جاذب‌های شوک و لرزش است، میزان صدای ماشین لباسشویی Centum System در حالت چرخش به میزان بسیار کم 67 دسی‌بل می‌رسد. موتور دایرکت درایو اینورتر با لرزش کم در قلب ماشین لباسشویی Centum System قرار دارد و 20 سال ضمانت می‌شود؛ ضمانتی که در این صنعت در نوع خود بی‌نظیر است.

LGE-New-TWINWash

ماشین لباسشویی و خشکشویی LG SIGNATURE از اولین فناوری پمپ گرمایشی اینورتر در صنعت بهره‌‌مند است تا بدون تأثیر منفی بر عملکرد تمیز کردن، به بازده انرژی A-50% دست پیدا کند. با برنامه کاربردی SmartThinQ Wi-Fi Control، کسانی که ماشین لباسشویی-خشکشویی LG SIGNATURE دارند می‌توانند آپدیت تکمیل یا روند پیشرفت برنامه‌های شست‌وشو را از طریق تلفن‌های هوشمندشان دریافت کنند.

نسل دوم LG Styler با فناوری TrueSteam ال‌جی لباس‌ها را بهداشتی می‌کند، چروک‌ها را کاهش می‌دهد، به راحتی بوهای نامطبوع را از بین می‌برد و لباس‌ها را با رایحه‌ای تر و تازه نگه می‌دارد. قابلیت آسوده دیگر،  Moving Hanger، به آرامی لباس را تکان می‌دهد تا در خلال برنامه بخار، چروک‌ها بیشتر باز شود. با برنامه مراقبت ساده از خط اتوی شلوار با عنوان  Easy Pants Crease Care، شلوارهای شما طوری به نظر می‌رسند که انگار تازه از اتوشویی بیرون آمده‌اند.

سیمون جئون، معاون ارشد بخش ماشین لباسشویی در شرکت لوازم خانگی و محصولات هوای ال‌جی، گفت: «لوازم زندگی که ما امسال به نمایشگاه IFA آورده‌ایم مراقبت از لباس شخصی را، از شست‌وشو گرفته تا خشک‌شویی و بهداشتی کردن، به مرحله جدیدی ارتقا می‌دهد. این رویکرد مبتکرانه باعث شده که ال‌جی در صدر صنعت لوازم خانگی جهان قرار گیرد.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی سالن 18 مس برلین، در طول برگزاری نمایشگاه IFA 2016، این شانس را دارند که محصولات مراقبت از لباس را دست اول و قبل از همه تجربه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید