۰۲ شهریور ۱۳۹۵

Channel Plus ال‌جی برای تلویزیون‌های هوشمند

ال‌جی قابلیت Channel Plus را برای تلویزیون‌های هوشمند خود عرضه کرد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس امریکا در حال ادغام محتوای آنلاین و پخش تلویزیونی خود در تلویزیون‌های هوشمند ال‍‌جی 2016 مجهز به webOS است.

قابلیت Channel Plus ال‌جی یک سرویس پخش آنلاین است که با Xumo نیرو می‌گیرد. این قابلیت دسترسی رایگان به فهرست عظیمی از محتوای اینترنتی مرغوب و پیشرفته را، چه به صورت زنده و چه ویدئوها یا برنامه‌های درخواستی، میسر می‌سازد که به سادگی به عنوان کانال‌های تلویزیون همراه با کانال‌های آنتنی تلویزیون نمایش داده می‌شوند.

xumolgwebos-100637635-large

قابلیت Channel Plus از همین ماه برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجهز به پلت‌فرم webOS 3.0 در دسترس قرار می‌گیرد و تلویزیون‌های OLED و SUPER Ultra HD ال‌جی در صدر این مجموعه قرار دارند.

دیوید وَندِروال، معاون بازاریابی ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «قابلیت Channel Plus گامی بزرگ در جهت تحول در تلویزیون‌های هوشمند است و این تنها ال‌جی است که چنین قابلیتی را ارائه کرده. کاربران می‌توانند نزدیک به 50 انتخاب کیفیت محتوای رایگان در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی خود داشته باشند و با webOS 3.0، دسترسی به آنها بسیار ساده‌تر و سریع‌تر شده است. با ارائه محتوای اینترنتی مرغوب و درجه یک به صورت یکپارچه به همراه کانال‌های تلویزیون در یک مجموعه کانال، ال‌جی تصمیم دارد یافتن محتوا و لذت بردن از آن را برای مشتریانی که می‌خواهند همه‌ چیز را، چه پخش آنلاین باشد و چه پخش تلویزیونی، در یک جای متمرکز ببینند راحت‌تر از قبل فراهم کند.»

WebOS-3.0

کانال‌های Channel Plus مانند کانال‌های تلویزیون نمایش داده می‌شوند. بنابراین، بینندگان می‌توانند به راحتی در میان کانال‌های تلویزیون و برنامه‌های آنلاین بدون اجرای یک برنامه کاربردی با استفاده از کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی گشت بزنند. کاربرانی که ست‌تاپ باکس کابلی دارند می‌توانند به مجموعه‌ای از محتوای Channel Plus به راحتی از طریق تنظیم و تغییر حالت ورودی به تلویزیون زنده یا مستقیماً از طریق برنامه کاربردی Channel Plus دسترسی داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید