۱۸ مهر ۱۳۹۵

ال‌جی X Power در بازار ایران

ال‌جی X Power، از اعضای خانواده سری X ال‌جی با امکانات متمایز و ارزش استثنایی، در بازار ایران عرضه شد و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل سراسر کشور به فروش می‌رسد. 

در این مدل بسیاری از امکانات پیشرفته پرچمداران سری G و V ال‌جی را در اختیار کاربر قرار دارد. ال‌جی X Power به گوشی‌های X Cam و X Screen می‌پیوندد تا عمق و امکانات بیشتری را به مجموعه محصولات انبوه بازار ارائه دهند.

lg-x-power2-e1473061003839

هر گوشی جدید در سری X ویژگی منحصربه‌فردی دارد که مطابق بر نیازهای خاص هر کاربر یا علایق او، مانند ظرفیت باتری بیشتر، پردازنده سریع‌تر، ظاهر زیبا یا نمایشگر بزرگ هستند.

lg-x-power-battery-life-news-970-80-e1473061305683-1

ال‌جی X Power برای کاربرانی طراحی شده که باتری زیادی مصرف می‌کنند؛ این عده از کاربران حتماً شیفته باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر در بدنه باریک ۷٫۹ میلی‌متر خواهند شد. فناوری شارژ سریع +PE به X Power امکان می‌دهد تا دو بار سریع‌تر از سرعت معمولی شارژ شود و کاربران بتوانند با گوشی خود در مدت بیشتری کار کنند.

 

۳ نظر

محمد حسین ۲۲ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خدمت شما،من میخوام گوشی x power رو بخرم، ولی توی نت میگن این گوشی منوی فارسی نداره، لطفاً بگین داره یا نه؟، خیلی مهمه برام.

ال جی ۲۳ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوست عزیز،

همه محصولاتی که با گارانتی رسمی وارد بازار ایران می شوند از زبان فارسی پشتیبانی میکنند.

حسين ۲۳ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

گوشی Xpower از زبان فارسی پشتیبانی می کند اما منوی فارسی ندارد نزدیکترین گوشی با مشخصات فنی و قیمتی به این گوشی که از زبان فارسی پشتیبانی می کند و هم زمان منوی فارسی هم دارد مدل K10 ال جی می باشد تنها تفاوت آن آمپراژ پائین تر باتری K10 می باشد البته حسن باتری K10 قابلیت تعویض آن می باشد جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت دیجی کالا تنها نماینده رسمی فروش اینترنتی گوشیهای ال جی مراجعه و مشخصات فنی دو گوشی را مطالعه فرمائید .

نظر دهید