۰۶ مهر ۱۳۹۵

تحول در سبک زندگی با فناوری‌های ال‌جی- قسمت دوم

خانه‌های هوشمند و محصولات دوستدار محیط زیست

مشتریان عصر جدید از محیط زیست خود بیشتر آگاه و در مورد حفظ آن نگران هستند. بنابراین، تولید محصولاتی که دوستدار محیط زیست هستند بسیار طبیعی است.

این محصولات کمتر به محیط زیست آسیب می‌رسانند و آثار مخرب در آن برجای می‌گذارند. اینجاست که دیگر نوبت به ویژگی‌های اینترنت اشیا می‌رسد و تقاضا برای آن روز به روز بیشتر می‌شود.

1برخی از محصولات ال‌جی که هم دوستدار محیط زیست هستند و هم اینترنت اشیا دارند:

ماشین لباسشویی ال‌جی با فناوری شست‌وشوی دوقلوی Twin Wash: این ماشین لباسشویی مفهوم شست‌وشو را از نو تعریف می‌کند. اولین نوع از فناوری مبتکرانه به ما امکان می‌دهد تا دو بارِ جداگانه را همزمان بشوییم. ماشین لباسشویی Twin Wash به عنوان ابتکار سال در صنعت شست‌وشوی لباس ظرفیت 21 کیلوگرم دارد.

global_tt_2016_feature_02_lg-twinwash_d

ماشین لباسشویی کوچک 3.5 کیلوگرم ظرفیت دارد. پس، نه تنها ظرفیت نهایی این محصول به 24.5 کیلوگرم می‌رسد بلکه یک بخش جداگانه برای شست‌شوی لباس‌های ظریف، سفید، لباس زیر و لباس کودک دارد که باید علاوه بر تمیز شدن، بهداشت آنها نیز حفظ شود. ماشین لباسشویی Twin Was کم‌جا در بخش پایین و زیرین ماشین لباسشویی اصلی تعبیه شده است و دفعات شست‌وشو را با کمتر کردن تعداد بارگذاری کاهش می‌دهد.

lg-twin-wash-and-sidekick

این محصول 10 سال ضمانت موتور دایرکت درایور اینوِرتر دارد که شست‌وشوی کارامد و مؤثری را با استفاده از فناوری شست‌وشو با 6 حرکت یا motion 6 فراهم می‌کند.

اینترنت اشیا در این محصول باعث می‌شود فناوری اینوِرتر در ماشین لباسشویی مصرف انرژی را کاهش دهد.

759139_20151230134035_281_0003

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید