۲۴ مهر ۱۳۹۵

تولید باتری‌ برای خودروهای برقی توسط شرکت LG Chem

شرکت LG Chem باتری خودروهای برقی را در لهستان خواهد ساخت.

LG Chem به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد در کشور لهستان برای تولید باتری لیتیوم-یون مصرفی خودروهای برقی یا الکتریکی کارخانه‌ای را احداث کند تا هزینه حمل و نقل بع کارخانه‌های خودروسازی در اروپا کاهش یابد.

کلنگ احداث این کارخانه جدید تا اواخر امسال به زمین زده می‌شود و تا اواخر سال 2017 به بهره‌برداری و تولید خواهد رسید. این کارخانه اولین کارخانه شرکت شیمی LG Chem در قاره اروپاست که شعباتی در کره جنوبی، چین و امریکا دارد. هنوز ظرفیت و هزینه‌ها مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند.

شرکت LG Chem در پی بالا بردن میزان فروش خود در تجارت باتری ماشین‌های برقی است و می‌خواهد آن را از 1.2 هزارمیلیارد وون در سال 2016 به 7 هزارمیلیارد وون در سال 2020 برساند.

LG Chem ، مدتی پیش، باتری خودرویی تولید کرد که با هر بار شارژ 300 کیلومتر می‌پیمود. درست از همان زمان به بعد، سفارشات روز به روز بیشتر شد. این شرکت هم اکنون بر ایجاد فناوری‌هایی متمرکز شده است که شارژ سریع‌تری ارائه ‌می‌دهند و مسافت قابل پیمایش را تا 500 کیلومتر یا بیشتر افزایش می‌دهند.

شرکت LG Chem سومین کارخانه بزرگ دنیا در تولید باتری لیتیوم-یون است. LG Chem باتری 28 شرکت در چین، کره جنوبی، اروپا و امریکا شامل جنرال موتورز را تأمین می‌کند. به دلیل سنگین بودن باتری، احداث کارخانه در همان منطقه‌ای که مشتری دارد می‌تواند به میزان چشمگیری از هزینه‌های صادرات بکاهد.

۱ نظر

ویدیو مارکتینگ ۲۴ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
کاهش خودرو هایی که تولید می کنه وارد ایران بشه
از وبلاگ خوبتان تشکر می کنم

نظر دهید