۰۸ مهر ۱۳۹۵

آغاز عرضه جهانی تلفن هوشمند V20 با امکانات پیشرفته زیاد

این محصول با قابلیت‌های پیشرفته و چشمگیرش در زمینه ویدئو و صدا از ابتدا مورد استقبال قرار گرفت.

جدیدترین تلفن هوشمند ال‌جی، که الگوی جدیدی برای قابلیت‌های چندرسانه‌‌ای در زمینه تلفن هوشمند به شمار می‌رود، از همین هفته در دسترس مشتریانی که مشتاقانه چشم‌انتظار هستند قرار می‌گیرد. ال‌جی V20 ابتدا در بازار وطنی ال‌جی، کره جنوبی، و سپس در کشورهای دیگر امریکای شمالی، آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه طی هفته‌های آتی عرضه عمومی می‌شود.

از اوایل همین ماه که V20 پرده‌برداری شد، بازخوردهای قوی و مثبتی را از جانب کارشناسان این صنعت دریافت کرد که طراحی و امکانات قدرتمندش را مورد تحسین قرار دادند. ال‌جی V20 برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند محتوایی با ظاهر حرفه‌ای خلق کنند و تلفن هوشمند خود را از دیگر دستگاه‌های رقیبی که امکانات صوتی و تصویری حرفه‌ای دارند متمایز کنند.

این تلفن هوشمند در زمینه ضبط ویدئو از قابلیت Steady Record 2.0 برخوردار است که با قابلیت تثبیت الکترونیک تصویر (EIS) در پردازنده کوالکوم Snapdragon™ 820 و نیز قابلیت تثبیت دیجیتال تصویر (DIS) در مرحله پس‌پردازش، تصاویر لرزان را از بین می‌برد. و از آنجا که ویدئوی با کیفیت بدون صدایی که با آن هماهنگی داشته باشد، باکیفیت نخواهد بود، ال‌جی V20 قادر است صدا را با کمک ماژول رمزگذاری پالس خطی یا LPCM  که کیفیت 24 بیت/48 کیلوهرتز دارد ضبط کند؛ یعنی همان کیفیتی که در تجهیزات ویدئویی حرفه‌ای به کار می‌رود.

lg-v20_steady-record-2-020160928101345505

و V20 نه تنها صدای های-فای با کیفیت بالا ضبط می‌کند، بلکه با کمک قابلیت Hi-Fi Quad DAC از پخش صدا با کیفیت مطلوب پشتیبانی می‌کند تا برای اولین بار در یک تلفن هوشمند افت کیفیت و سروصدای مزاحم تا 50 درصد کاهش یابد. قابلیت ضبط صدا با کیفیت اچ.دی یا HD Audio Recorder با استفاده از سه میکروفون پیشرفته Acoustic Overload Point به کاربران توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت استودیو را می‌دهد تا صدا با دامنه فرکانس پویای وسیع‌تری ضبط شود. در طراحی امکانات صوتی V20، ال‌جی بار دیگر با شرکت مشهور B&O PLAY که در زمینه صدا برند معتبری به شمار می‌رود و از شرکت‌های زیرمجموعه بنگ اند اولافسِن (Bang & Olufsen) است همکاری کرد تا محصولات مبتکرانه صوتی همراه خود را تولید کند.

lg-v20_quad-dac20160928101345501

ال‌جی V20 از عکاسی و ثبت تصاویر نیز غافل نشده است. این محصول به دوربین‌های پشت و جلویی مجهز شده و تصاویر را با زاویه واید یا عریض به کمک لنزهای پشت 135 درجه و جلوی 120 درجه ثبت می‌کند. علاوه بر این، قابلیت فوکوس خودکار هیبرید (Hybrid Auto Focus) وضوح مطلوب تصویر را ارائه می‌دهد و قابلیت Auto Shot با تشخیص چهره و فعال کردن خودکار شاتر ثبت تصاویر سلفی را سهولت می‌بخشد.

lg-v20_wide-angle20160928101345508

ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمند دنیا با اندروید 7.0 نوقا است که به بازار راه پیدا می‌کند و همچنین اولین محصول با قابلیت جست‌وجوی In Apps گوگل به شمار می‌رود. ال‌جی V20 آمیزه‌ای از طراحی شیک و دوام بالاست زیرا در ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم قوی و سبک‌وزن AL6013 استفاده سخاوتمندانه‌ای شده است. قسمت بالا و پایین این تلفن هوشمند با سیلیکون پلی‌کربنات یا Si-PC تقویت شده است تا مطابق با آزمایش سقوط MIL-STD 810G ارتش امریکا در زمینه دوام باشد و آن را با موفقیت پشت سر بگذارد.

برای اینکه V20 یک دستگاه شخصی‌تر باشد، قابلیتی انحصاری و متمایز به نام Signature Wallpaper به آن افزوده شده است. قابلیت Signature Wallpaper اولین حرف یک متن که در صفحه نمایش دوم V20 درج می‌شود را تشخیص می‌دهد و مجموعه‌ای از طراحی‌های پس‌زمینه متناسب با حرف، رقم یا نماد اول را به عنوان تصویر پس‌زمینه صفحه قفل گوشی پیشنهاد می‌دهد.

جانو چو، رئیس ال‌جی الکترونیکس و شرکت ارتباطات موبایل، گفت: «کاربران امروزی فقط محتوا را مصرف نمی‌کنند و به اشتراک گذارند. آنها آنقدر فهیم و زرنگ هستند که محتوا را خلق می‌کنند. سری V از همین نگرش سرچشمه گرفته است. پس، لازم بود ما دستگاهی طراحی کنیم که نه تنها این قشر از مخاطبان را حفظ کند بلکه بتواند نیازهای آنها را برآورده کند و چندین گام نیز فراتر از آنها باشد. من با افتخار می‌گویم که V20 این انتظارات را از تمامی جوانب برآورده می‌کند.»

قیمت و تاریخ دسترسی به صورت بومی در هر بازار اعلام خواهد شد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید