۱۷ مهر ۱۳۹۵

افزایش بهره‌وری شرکتی با ال‌جی V20

ال‌جی V20 با LG Gate بهره‌وری بیشتری را با کمک اندروید نوقا، نمایشگر دوم و امکانات امنیتی ارائه می‌دهد و به دلیل برخورداری از تجربه استثنایی در کسب و کار درجه دوام نظامی را دریافت کرد.

ال‌جی الکترونیکس به تازگی اعلام کرده است که V20، تلفن هوشمند جدید و پرچمدار ال‌جی، امکانات بهره‌وری بی‌نظیری برای کسب‌کار دارد. ال‌جی V20 جدید استفاده از سیستم‌عامل اندروید نوقا را تسهیل می‌کند و یک محصول امن و مطابق با فناوری اطلاعات است که درجه بهره‌وری نظامی دارد.

ال‌جی V20 برای پرسنل سیار و در حرکت امروزه تولید شده است؛ به همین دلیل، نمایشگر 5.7 اینچ IPS Quantum تصاویر واضح، رنگ‌های طبیعی و زنده و جزییات خوبی را به نمایش می‌گذارد و کاربران می‌توانند چیزهای پیچیده را به راحتی و با دقت بالا مشاهده کنند. نمایشگر دوم همیشه روشن که بالای نمایشگر اصلی تعبیه شده است، بدون دخالت در کارهای دیگر در صفحه اصلی، دسترسی آسان به اعلان‌ها و رخدادهای به‌روز مربوط به کار را میسر می‌کند. محتوایی که در نمایشگر دوم نمایش داده می‌شود در زمان خاموش بودن نمایشگر اصلی نیز قابل خواندن است؛ همین امر موجب صرفه‌جویی در زمان و نیروی باتری می‌شود. کاربران با قابلیت جدید اعلان‌های قابل بسط یا Expandable Notifications می‌توانند اعلان‌های مربوطه را بزرگ کند تا جزییات بیشتری قابل رؤیت باشد. پاسخگویی به سرعت امکان‌پذیر است و نیازی به ترک کردن برنامه‌ای که در حال استفاده هستید نیست.

enrich

ال‌جی V20 حافظه داخلی 64 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه قابل ارتقا تا 2 ترابایت دارد و فضای ذخیره زیادی برای اطلاعات و فایل‌ها به افرادی می‌دهد که می‌خواهند فایل‌های اداری را همراه خود همه جا داشته باشند. باتری قابل تعویض 3200 میلی‌متر قدرت بیشتری برای چک کردن ایمیل‌ها در طول روز می‌دهد و می‌توان در صورت نیاز به راحتی با فشار یک دکمه باتری خالی را با یک باتری یدک پر تعویض کرد. علاوه بر این، به دلیل افزودن برنامه سازگار با مایکروسافت آفیس ThinkFree Viewer، قابلیت Smart Notice 2.0 و همین طور سیستم عامل جدید اندروید نوقا می‌توان بیشتر و بهتر از قبل بهره‌وری داشت.

کاربران با قابلیت Android for Work (اندروید برای کار) می‌توانند از توانایی V20 برای جدا کردن برنامه‌های کاربردی مربوط به کار از برنامه‌های کاربردی شخصی استفاده کنند تا با امنیت قوی‌تری با کمک امکاناتی نظیر امنیت پلت‌فرم (Platform Security) و امنیت شبکه (Network Security) به انجام کارهای خود بپردازند. قابلیت Knock Code ال‌جی نیز دسترسی ایمن به گوشی را تنها با الگوی ضربه‌های شخصی در هر جای صفحه میسر کرده و حسگر اثر انگشت هویت کاربر را برای اطمینان از امنیت اطلاعات و حریم شخصی تأیید می‌کند.

lg-introduces-lg-gate-with-the-v10-launch-e1444480507725

ال‌جی V20 از آزمایش MIL-STD 810G Transit Drop برای سقوط ناگهانی سربلند بیرون آمد و استاندارد ارتش امریکا را به دلیل دوام بالا با عملکرد و ظاهر حرفه‌ای و زیبایش دریافت کرد. قاب پشت V20 ال‌جی از آلومینیوم AL6012 است که در ساخت هواپیما به کار می‌رود و بالا و پایین این تلفن هوشمند با سیلیکون پلی‌کربنات (Si-PC) برای کاهش ضربات پوشانده شده است. باتری قابل تعویض که در دل این تلفن هوشمند گنجانده شده است با تعویض آسان در زمان خالی شدن و سپس جایگزین کردن آن با یک باتری پر به کاربر بهره‌وری بیشتری را ارائه می‌دهد.

۴ نظر

علیرضا ۱۷ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

همه این قابلیت ها رو گفتید ولی نسخه ای که تاییدیه B&O رو گرفته وارد ایران نمیشه چه فایده داره؟

علی ۲۱ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

پیش فروش این موبایل از کی شروع میشه ؟

ال جی ۲۲ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

به زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سعید ۲۱ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

ب نظر من اگه دکمه های ولوم و پاورشو مث G4 و G3 و … میذاشت پشت بمونه خیلی بهتر بود

اصلا جای درستشون پشت گوشیه

نظر دهید