۲۴ مهر ۱۳۹۵

ال‌جی اتاق نشیمن شما را دگرگون می‌کند

خانواده شما، از هر نوعی که باشد، باز هم اتاق نشیمن یا هال مرکز خانه شماست. چه یک زوج جوان باشید که به تازگی زندگی مشترک را آغاز کرده یا یک خانواده پنج نفره یا خانواده‌ای که بچه‌های آنها به تازگی تشکیل خانواده‌ داده‌اند، باز هم اتاق نشیمن همان جایی است که لحظات خاص زندگی در آن سپری می‌شود؛ بحث و گفت‌وگوهای داغ و جنجالی، صرف میان‌وعده‌های خوشمزه و کیک‌های عصرانه داغ و تازه و البته تماشای مسابقات ورزشی مهم بین رقبای بزرگ یا شب‌نشینی برای تماشای یک فیلم مورد علاقه.

اما اتاق‌های نشیمن این روزها کمتر شباهتی به اتاق‌های دوران گذشته دارند. آیا به نظر شما کاناپه‌های حجیم، جاگیر گرم و نرم گذشته حسی شبیه غرق شدن در شهر بازی بادی را القا نمی‌کردند؟ یا تلویزیون‌های بزرگ با میز تلویزیون‌هایی که بیشتر به کمد شباهت داشتند؟

9226106_lg-signature-oled-tv-a-triumph-of-innovation_3b9c93cb_m

خب، این روزها، دیگر چنین وسایلی از مد افتاده‌اند. به این دلیل که اتاق‌های نشیمن مدرن بازتابی از پیشرفت‌های فناوری امروز هستند و نوع طراحی پیشرفته آنها بر خطوط تمیز، سطوح صاف و ساده از نظر زیباشناختی تأکید دارد. زندگی‌های ما هم با این فناوری‌ها خیلی ساده می‌شود و ما می‌خواهیم محیط اطرافمان نیز چنین حسی را در ما ایجاد کنند. تقصیر ما که نیست. هست؟ چه تلفن هوشمند باشد یا تبلت، لپ‌تاپ، ساعت، هدفون‌های نویزگیر یا مچ‌بندهای سلامت و تناسب اندام، اکنون، تمامی اعضای خانواده جدیدترین فناوری‌های را زیر نوک انگشتان خود دارند.

اما اگر اتاق‌های نشیمن شیک امروزی کمی شبیه گذشته هستند، در عوض، لوازم الکترونیک یک دنیا تغییر کرده‌اند. از سیستم‌های بازی ویدئویی و واقعیت افزوده تا سرویس‌های پخش آنلاین محتوا، موسیقی و برنامه‌های نمایشی و محصولات هوشمند و برنامه‌های کاربردی به شکل‌های صوتی و تصویری باعث شده تا تمام اعضای خانواده با هم در ارتباط و متصل باشند. این را هم باید اضافه کنیم که این نزدیکی و تعامل به شیوه مدرن گاهی لذت‌بخش هم هست. در واقع، بیش از نیمی از والدین این روزها می‌گویند که فناوری باعث شده اعضای خانواده با هم احساس نزدیکی کنند.

lg-oled-tv-evolution

به لطف امکاناتی نظیر تلویزیون شیک، باریک و زیبای SIGNATURE OLED جدید ال‌جی چنین پیوندی این روزها راحت‌تر از قبل است. این تلویزیون با زاویه دید عریض به اعضای خانواده اطمینان می‌دهد که هر جای اتاق که به تماشای تلویزیون بنشینند بهترین جاست و می‌توانند همه جزییات را با وضوح بالا و شفافیت تمام تماشا کنند. پنل باریک و فناوری تصویر روی شیشه OLED ال‌جی و بلندگوی خطی هارمان/کاردون در این تلویزیون طراحی زیبا و خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که اعضای خانواده را وادار می‌کند که در مرکز اتاق نشیمن شاهد جلوه‌گری آن باشند. چنین تلویزیونی دیگر فقط یک تلویزیون نیست! بلکه به منزله مشعل روشنایی‌بخش قرن 21 و نقطه کانونی در اتاق نشیمن است که به تمامی اعضای خانواده خدمت می‌کند.

livingroom-large

خلاصه اینکه، بیهوده به آن اتاق “نشیمن” نمی‌گویند. امروزه، به لطف پیشرفت‌های جدید، اتاق نشیمن لذت‌بخش‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل شده است.  کلاسیک‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بخش خانه را به یک مرکز دورهمی مبدل کنید که هر کسی با هر سن، جنس و سلیقه‌ای بتواند لحظات خوب و به‌یادماندنی را سپری کند.

آیا اتاق نشیمن منزل شما تغییر کرده است؟ چه چیزی به روز شده است؟ در قسمت نظرات با ما و دیگران به اشتراک گذارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید