۲۲ مهر ۱۳۹۵

ال‌جی پرسرعت‌ترین شارژر بی‌سیم دنیا را معرفی کرد

پد شارژ سریع 15 واتی ال‌جی

شرکت ال‌جی اینوتک اعلام کرد که برای اولین بار در دنیا یک پد شارژ بی‌سیم 15 واتی تولید کرده است که به کاربران امکان می‌دهد دستگاه‌های تلفن هوشمند خود را با سرعتی مشابه ماژول شارژ سیم‌دار شارژ کنند.

پد شارژ بی‌سیم یک پد باریک است که جریان برق را برای تلفن هوشمند تأمین می‌کند. اگر کاربران تلفن هوشمند خود را روی این پد بگذارند، پد شروع به شارژ بی‌سیم باتری تلفن همراه آنها می‌کند.

این محصول در امریکای شمالی، اروپا و استرالیا از اواسط همین ماه توسط این شرکت بزرگ و جهانی تولیدکننده لوازم جانبی تلفن هوشمند به فروش خواهد رسید.

سرعت شارژ در این پد شارژ بی‌سیم 15 واتی سه برابر بیشتر از ماژول‌های شارژ بی‌سیم 5 واتی است. شارژر جدید ال‌جی می‌تواند یک باتری کاملاً خالی را طی 40 دقیقه به ظرفیت 50 درصد برساند زیرا با قدرت 15 واتی که دارد مشابه شارژ سریع سیمی عمل می‌کند و باتری تلفن هوشمند را شارژ می‌کند.

علاوه بر اینها، این محصول سازگاری بالایی دارد و می‌تواند بیشتر تلفن‌های هوشمند موجود در بازار را که مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم هستند شارژ کند. این محصول ال‌جی با استاندارد کنسرسیوم نیروی بی‌سیم (WPC)، که یک سازمان بین‌المللی استاندارد شارژ بی‌سیم است، مطابقت دارد.

ال‌جی اینوتک (LG Innotek) این فناوری را برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد تلفن در طی شارژ شدن به کار می‌برد که با کمک آن حتی می‌توان خطر انفجار باتری و نقص در عملکرد تلفن هوشمند را کاهش داد.

حسگر داخلی قادر است دمای مکان اتصال پد شارژ بی‌سیم و تلفن هوشمند را ارزیابی ‌کند و وقتی جریان برق به میزان مشخصی رسید آن را در همان حد حفظ می‌کند و به حالت تعلیق درمی‌آورد.

طبق آمار مرکز تکنو سیستمز (TSR)، مؤسسه تحقیقاتی بازاریابی، گزارش فروش ماژول‌های فرستنده-دریافت‌کننده شارژ بی‌سیم به 553 میلیون دلار امریکا در سال 2015 رسیده است و تا سال 2019 به 2.2 میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

۸ نظر

محمد ۲۲ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
با چه گوشی های سازگار هست ؟

ال جی ۲۳ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوست عزیز،

با بیشتر گوشی های هوشمندی که مجهز به قابلیت شارژ بی سیم هستند.

محمد ۲۳ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.
میخواستم بدونم اندروید ۶ برای جی ۲ منتشر میشه و رابط کاربری جی ۴ برای جی ۲ میاد؟

مهدی توسلی ۲۷ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

از کجا میشه تهیه کرد

ال جی ۲۷ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز ،

این محصول هنوز عرضه جهانی نشده است.

حامد ۱ دی ۱۳۹۵ پاسخ

سلام میخواستم بدونم G5 LGشارژ بی سیم دارد

حمیدرضا ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

ایا ال جی جی ۵ از شارژر بی سیم پشتیبانی می کند؟

هامون ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

شارژر بیسیم برای ال جی ایک کم یا همون K580 کار میکنه یا این قابلیتو نداره
؟

نظر دهید