۱۵ مهر ۱۳۹۵

برنده 100 درصد تخفیف جشنواره 120 تایی ها

علی صمدی، از حسابداران ورزیده کشور و برنده جشنواره 120‌تایی‌ها، دلیل علاقمندی به ال‌جی را در ارزش‌هایی می‌داند که ال‌جی و گلدیران برای مشتریان خلق کرده اند.

علی صمدی: گلدیران برند زندگی‌ست

«فروشنده‌های گلدیران به خواست مشتری پاسخ «درست و دقیق» می‌دهند، می‌دانند ما چه می‌خواهیم و چگونه باید راهنمایی شویم. مشخص است به خوبی آموزش دیده‌اند.»

با گلدیران حس خوبی دارم

«از دید من برند گلدیران حس خوبی به مشتری می دهد. گلدیران یک حامی خوب است و این بسیار با ارزش است. استفاده از یک محصول باکیفیت که برای مدت زمان طولانی قرار است استفاده شود باید با آرامش خاطر همراه باشد. زمانی که محصولی از کیفیت و خدمات مناسب برخوردار باشد، راحتی و آرامشی که ایجاد می کند، لذت بخش است. من واقعا همین شعار «روی خوش زندگی» را برازنده گلدیران می دانم. گلدیران با ارائه محصولات با کیفیت ال جی و عمل به تعهدات خود در قالب مشتری مداری، باعث بهبود زندگی خانواده ها شده است.»

«این ویژگی را می توان در مفهوم آینده نگری گلدیران و ال جی دید. ویژگی متمایز این شرکت ها خلق محصولات و خدمات نوآورانه و رضایت بخش است.»

زمانی که برند با انسان رابطه صمیمانه برقرار می کند

«برای انتخاب محصول، در سایت ها جستجو کردم و از دوستان و آشنایان هم پرس و جوی مفصلی انجام دادم. تلویزیون 49 اینچ UF85000GI متناسب با فضای منزل، دارای امکانات هوشمند و هزینه کاملا مناسبی است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد. بنابراین، با پیش زمینه برای خرید رفتم. فروشنده برایش جالب بود که چقدر اطلاعات دارم.»

«هنگامی که خرید انجام شد، به فاصله زمانی کوتاهی تکنیسین های شرکت مشتریان گلدیران برای نصب آمدند و با راهنمایی آنها کد محصول را SMS کردم. حقیقت اش را بگویم، انتظار نداشتم اتفاق خاصی بیافتد. اما، با کمال تعجب تماس گرفته شد و گفتند برنده 100 درصد قیمت محصول شده ام. خوب، هر که باشد خوشحال می شود و احساس ارتباط صمیمانه تری با برند آن پیدا می‌کند. درست مثل این که یک عضو خانواده به انسان هدیه ارزشمندی بدهد. از این بابت قدرشناس رویه صادقانه و سازنده گلدیران و ال جی هستم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید