۰۵ مهر ۱۳۹۵

بزرگترین رقابت آنلاین آشپزی در ایران

چاقو های آشپزخانه را تیز کنید ؛ مسابقه سرآشپز خانگی ال جی آغاز شده است .

علاقه مندان آشپزی گوش به زنگ باشند که مسابقات سرآشپز خانگی ال‌جی از ۳۰ شهریور آغاز شده و تا 14 آبان ادامه دارد . این رقابت را به صورت تیمی انجام بدهید و با انتخاب یک یار ، از بین دوستان کار خود را آغاز کنید .

برای حضور در این مسابقه مهم نیست که کجای ایران هستید . شما از هرجا با هر میزان از سلیقه و تجربه آشپزی ، می توانید شانس خود را برای موفقیت دراین رقابت سراسری آزمایش کنید . مسابقه ای که دور نهایی آن با حضور 8 تیم دو نفره  اواخر آذر ماه 95 در تهران برگزار خواهد شد و برنده به عنوان بهترین سر آشپزخانگی ایران ، حضور در یک رقابت بین المللی را تجربه می کند و شانس ادامه همکاری با شرکت های ال جی و گلدیران به عنوان مربی آشپزی را خواهند داشت.

نحوه انتخاب :

از میان شرکت‌کنندگان که عکس و دستور پخت غذای خود را برای ما می‌فرستند، ۱۶ تیم به مرحله اول راه می یابند و منتخبین  برای پخت غذا به مدارس آشپزی ال‌جی و گلدیران فرستاده می‌شوند تا پس از داوری،  از میان این تعداد ۸ تیم شرکت‌کننده انتخاب و به مسابقات  نهایی سراسری در تهران راه پیدا کنند .  مرحله نهایی مسابقه  هم در تهران برگزار می‌شود که ۸ تیم برگزیده در آن به رقابت می‌پردازند و در نهایت  از میان ۸ تیم شرکت‌کننده، یک تیم به عنوان تیم برنده جایزه اول را به خود اختصاص خواهد داد .

چگونه شرکت کنیم ؟

علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید از غذای طبخ شده یک عکس با کیفیت از چیدمان نهایی و مناسب آن تهیه کرده و به همراه دستور پخت غذا در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ LGHCCiran # آپلود کنند؛ و یا برای ما به صورت دایرکت به صفحه اینستاگرام مسابقه آشپزی به آدرس LGHCC @ و یا آدرس ایمیلlghcc.iran@goldiran.ir  بفرستند.

یا *برای حضور در جمع این رقابت، شرکت‌ کنندگان بایستی  از مراحل پخت  فیلمی یک دقیقه ای تهیه کنند . مواردی که باید در این فیلم مد نظر قرار گیرند شامل: معرفی کامل شخص شرکت‌کننده، معرفی غذای تهیه شده و ذکر اسم مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی است.

و یا  برای حضور در مسابقه فیلمی از مراحل پخت تهیه کنید و این موارد را هم در نظر داشته باشید: معرفی کامل شخص شرکت‌کننده، معرفی غذای تهیه شده و ذکر اسم مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی

چند نکته:

*  به پاس حضور به برگزیدگان در مرحله اول یک هدیه نفیس تعلق خواهد گرفت .

*برندگان نهایی به دوره آموزشی آشپزی جهانی در خارج از کشور فرستاده خواهند شد، بنابراین بهتر است از همین حالا پاسپورت خود را آماده کنید .

*برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت های www.goldiran.ir و www.lg.com/ir مراجعه نمایید.

۱ نظر

طراحی سایت ملت وب ۳ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون بابت این مطلب مفید

نظر دهید