۱۹ مهر ۱۳۹۵

تحول در سبک زندگی با فناوری‌های ال‌جی- قسمت سوم

تلویزیون‌های ال‌جی با فناوری‌های نوین و پیشرفته پیشگام عصر مدرن هستند.

تلویزیون دافع حشرات ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس شعار برند خود را که “Life’s Good” است عینیت بخشیده و ابتکار جهانی خود را به شکل تلویزیون “دافع حشرات” به هندوستان آورده است. این تلویزیون به شکلی نامرئی، غیر قابل شنیدن و بدون بو حشرات را از محیط زندگی دور می‌کند. با این تلویزیون ال‌جی، مشتریان هندی از شرم مزاحمت حشرات دیگر آسوده خاطر خواهند بود.

lg-mosquito-away-tv1

تلویزیون دافع حشرات ال‌جی همان گونه که مشتریان انتظارش را دارند مجهز به یک دستگاه مافوق صوت است که وقتی فعال می‌شود از فناوری امواج صوت استفاده می‌کند و بدون انتشار تشعشعات مضر حشرات را دور می‌کند. این فناوری با قوانین سازمان‌های جهانی مطابقت دارد و از آنها پیروی می‌کند؛ علاوه بر این، توسط مؤسسه بین‌المللی فناوری زیستی و سم‌شناسی (IIBAT) هند نیز مورد آزمایش قرار گرفته است.

فناوری تلویزیون دافع حشرات از هیچ گونه ماده شیمیایی که معمولاً در حشره‌کش‌های سمی به کار می‌رود استفاده نمی‌کند یا نیاز به تعویض یا هر گونه نگهداری خاص ندارد. نکته مهم‌تر در مورد این فناوری عملکرد مستقل آن است زیرا لازم نیست تلویزیون برای دور کردن حشرات روشن باشد. ال‌جی همیشه در تلاش است فناوری‌هایی ایجاد کند که تا حد امکان و به هر روشی که ممکن است به سود مشتریان باشد.

oled-technology-2015_1-2

دورهمی تلویزیون تماشا کنید

این روزها همه اعضای خانواده گرفتاری‌ها و برنامه‌های خودشان را دارند اما تماشای تلویزیون آنها را دور هم جمع می‌کند. همین عادت اعضای خانواده را به هم نزدیک‌تر می‌کند. به عقیده برخی خانواده‌ها، تلویزیون به منزله رسانه‌ یا واسطه‌ای برای شروع مکالمه و تقویت روابط و همبستگی میان اعضای خانواده است. تماشای تلویزیون این روزها یک ابزار مشترک برای بالا بردن کیفیت مدت زمانی است که خانواده‌ها کنار هم سپری می‌کنند.

lg-hdr-pro-4k-oled-tv-range-01

تلویزیون OLED E6 ال‌جی تجربه تماشای فیلم در سینما را به خانه می‌آورد و بهترین وسیله برای تماشای مسابقات ورزشی جهانی و المپیک است. این تلویزیون تجربه تماشا را بهتر می‌کند و به شما حسی شبیه حضور در استادیوم را می‌دهد.

oled-hdr-generic3

سری E6 از تلویزیون‌های ال‌جی فناوری‌های پیشرفته‌ای دارند که آمیزه‌ای از نمایشگر OLED، وضوح 4K و OLED HDR 4K  هستند و با جدیدترین فناوری Dolby Vision نیرو می‌گیرند.

این تلویزیون‌ها در دو اندازه 65 و 55 اینچ در بازار هند عرضه می‌شوند. بلندگوهای هارمان کاردون در این تلویزیون خروجی صدا را تقویت می‌کند و رابط کاربری webOS 3.0 نیز پیمایش ملموس و ساده‌ای را برای مشتریان فراهم می‌کنند. پلت‌فرم webOS 3.0 ال‌جی با اتصال موبایلی پیشرفته، امکانات کنترل از راه دور و گزینه‌های محتوایی بیشتر قادر است مشتریان فهیم بیشتری را نسبت به گذشته به خود جذب می‌کند.


perfect-black-generic

۳ نظر

حسين ۲۲ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

بیشترین امار فروش تلوزیونهای ال جی در ایران مربوط به تلوزیونهای رده متوسط و ارزان قیمت ال جی انهم در سایزهای متوسط بین ۴۲ تا ۴۹ اینچ است که متاسفانه کمتر به معرفی آنها پرداخته اید اگر به سایت های فروش غیر حضوری تلوزیون هم سری بزنید می بینید بیشترین فروش قاچاق هم مربوط به این رده است بنابراین بهتر است بیشتر به این رده از تلوزیونها توجه و به معرفی آن بپردازید برای مخاطب ایرانی معرفی تلوزیونی که برای بازار هند معرفی شده کاربردی ندارد ممنون

ال جی ۲۲ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

چشم دوست عزیز،

حتما پیشنهادات شما لحاظ خواهد شد و به این موضوع پرداخته می شود.

طراحی سایت ملت وب ۳ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

چقدر زیبا هستند.

نظر دهید