۰۱ مهر ۱۳۹۵

تصویر در تلویزیون‌های ال‌جی همیشه جدید است

علی اصغر رحمانی، از برندگان جشنواره صوتی وتصویری ال‌جی، در حرفه دندان پزشکی مشغول فعالیت است. او با ما درباره ال‌جی و گلدیران می‌گوید:

«حس جدید بودن، حس تازگی، تجربه‌ای است که تلویزیون ال‌جی برایم به همراه داشته است. زنده بودن تصاویر باعث می‌شود مرتب شگفت زده شویم.»

پنجره‌ای با دید بسیار وسیع

«برای محل کار قبلی، تلویزیون ال‌جی خریده بودیم و برای محل کار جدید نیز قصد خرید داشتیم که به نمایندگی رفتیم و دیدیم جشنواره است. رضایت از محصول قبلی در انتخاب ما حرف اول را می‌زد. در حقیقت، بهترین ویژگی تلویزیون‌های ال‌جی در زاویه دید گسترده آنهاست. در مراکز درمانی، تلویزیون به صورت ثابت نصب می شود. بنابراین، دید از هر زاویه‌ای باید بدون مشکل باشد. تلویزیون‌های ال‌جی این گونه‌اند؛ یعنی از هر زاویه‌ای در هنگام کار به تلویزیون نگاه می‌کنیم همان تصویری را داریم که از روبرو به آن نگاه می‌کنیم.»

خرید کالای قاچاق یک گام خطرناک است

«سعی می‌کنم همیشه قدمم را محکم بردارم. خرید از نمایندگی‌های رسمی چنین حکمی دارد. به این ترتیب، خیال آدم راحت است،‌ اگر روزی مشکلی پیش آمد، جای معتبری هست که جوابگو باشد. یکی از ویژگی های  متمایزی که برند گلدیران دارد، همین پاسخگو بودن است. متاسفانه، تجربه کالاهای متفرقه و برندهای دیگر را آشنایان داشته‌اند که فرد را حسابی گرفتار می‌کند.»

«راحت بگویم،‌ گلدیران به من حس اطمینان و آسوده خاطر بودن را بخشید.»

تجربه خرید از فروشگاه‌های گلدیران

«به محض ورود ما به نمایندگی گلدیران، فروشنده مودبی به استقبال ما آمد و توضیحات بسیار کاملی درباره محصولات داد و باعث شد ما راغب شویم به سمت محصولاتی که در جشنواره هستند، برویم. عملکرد تحسین برانگیزی داشت. این که بیاید و با انرژی محصول را آنچنان خوب توضیح دهد که مشتری با دلخوشی راغب به خرید شود، بسیار ارزشمند است و به شما می گویم، ‌کیفیت محصول در کنار این نحو برخورد فروشنده،‌ فرآیند خرید را به تجربه‌ای ماندگار و فراموش ناشدنی بدل می‌کند.»

«در هنگام خرید فروشنده برایم توضیح داد که چگونه باید در جشنواره شرکت کنم. پس از مدت کوتاهی با من تماس گرفته شد و به من خبر دادند برنده 100 درصد هزینه خرید یعنی مبلغ 32.100.000 ریال شده‌ام. این هدیه شگفت‌انگیز، آن ساعات را برایم فراموش نشدنی کرد. حالا، هر زمان که چشمم به صفحه تلویزیون می‌افتد، ناخواسته لبخند می‌زنم.»

۱ نظر

رحیم ۱ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

انشاالله قسمت همه کنه

نظر دهید