۲۷ مهر ۱۳۹۵

ثبت پرتاب شگفت‌انگیزی 20 متری ژوزف با دوربین واید ال‌جی G5

کوری ژوزف، بازیکن پست گارد تیم بسکتبال “رپتور” تورنتو برای اولین بار در دنیا نمایی از پرتاب توپ بسکتبال را ثبت کرد که تاکنون کسی ندیده است.

در 11 سپتامبر (ماه گذشته) ژوزف در هوای طوفانی به بالای یک آسمانخراش در شهر تورنتوی کانادا رفت تا چالشی باورنکردنی را به نمایش گذارد. ژوزف قرار بود توپ بسکتبال را به داخل سبدی بیندازد که به ساختمانی دیگر در فاصله 20 متری از او متصل شده بود؛ یعنی دو برابر فاصله بیشتر از یک پرتاپ 3 امتیازی معمولی در زمین بسکتبال. ال‌جی این پرتاب را 5 امتیازی نامید!

coryjpng-png-size-custom-crop-1086x685

این چالش را ال‌جی الکترونیکس کانادا ترتیب داد تا عملکرد و توانایی‌های خارق‌العاده دوربین زاویه عریض یا واید تلفن هوشمند ال‌جی G5 را به نمایش گذارد. ال‌جی G5 یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها را در زمینه فناوری‌های نوین مانند لنز با زاویه عریض دارد که میدان دید 135 درجه را ثبت می‌کند؛ یعنی عریض‌تر از چیزی که میدان دید چشم بشر قادر به مشاهده آن است.

untitled-113

ژورف با خنده گفت: «وقتی ال‌جی از من پرسید که آیا می‌توانم یک توپ بسکتبال را از پشت بام یک ساختمان در خیابان آدلاید به پشت بام ساختمان دیگر داخل سبد بیندازم، فکر کردم احتمالاً دیوانه شده‌اند. اما با خودم گفتم چرا امتحان نکنم؟ خودم نمی‌توانستم باور کنم که توپ گل شد. هوا بسیار طوفانی بود اما تا حدودی از پسش برآمدم. چیزی که دیوانه‌کننده‌تر بود تصویر شگفت‌انگیزی بود که با لنز زاویه عریض ال‌جی G5 ثبت شد؛ آن هم تمام شوت از یک ساختمان به ساختمان دیگر! این ساختمان‌ها در خیابان آدلاید  حدود 20 متر فاصله از هم فاصله داشتند و 27 طبقه بودند.

در 17 اکتبر (روز گذشته)، ال‌جی این پرتاب ژوزف را جهانی کرد و به نمایش عموم درآورد. برای مشاهده ویدیو به این لینک مراجعه نمایید.

torontos-cory-joseph

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید