۱۰ مهر ۱۳۹۵

خانواده‌های استرالیایی تلویزیون OLED ال‌جی را تبلیغ می‌کنند

شرکت ال‌جی در استرالیا با همکاری آژانس تبلیغاتی Tonic مجموعه‌ای از کمپین‌های تبلیغاتی را برای تلویزیون‌های OLED جدید خود برگزار می‌کند.

در طی این پویش مشتری‌مدار، خانواده‌های استرالیایی که تلویزیون OLED دارند از این محصول اعلام رضایت می‌کنند و مهر تأیید روی آن می‌زنند.

به گفته گرَنت وَندِربِرگ، مدیر بازاریابی ال‌جی در بخش سرگرمی خانگی، همه شرکت‌کنندگان در کمپین Love my OLED (عاشق اولِدم هستم) خریداران و مشتریان حقیقی این تلویزیون هستند و قصد تشویق یا فریب مردم را به هیچ وجه ندارند و تنها بازخودهای صادقانه و بداهه خود را به شما منتقل می‌کنند.

وی افزود: «ما با کمپین Love my OLED می‌خواستیم مشتریان داستان ما را روایت کنند. اینها توصیفات صد در صد واقعی از  زبان خود مشتریان است و از آنجا که افراد واقعی در این کمپین شرکت می‌کنند، این تبلیغ عاری از شعارها و اصطلاحاتی است که سازندگان عموماً برای فروش تلویزیون به کار می‌برند. ما از این مشتریان بسیار سپاسگزاریم که درب خانه‌شان را به روی ما گشودند و تجربه OLED خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند.»

lg-love-my-oled-campaign-1260x840

«وقتی شما یک تلویزیون ده، دوازده میلیونی می‌خرید، این تصمیمی نیست که بخواهید به تنهایی یا بدون مشورت با دیگران بگیرید. پس حتماً  می‌خواهید کمی عمیق‌تر بررسی کنید و ببینید خانواده‌های مختلف در فرایند خرید خود به دنبال چه چیزهایی هستند و آنها را ملاک خرید قرار می‌دهند و کدام فاکتورها برایشان واقعیت اهمیت دارد. ما این را به خوبی متوجه شدیم.»

بیش از 20 هزار خانوار استرالیایی‌ در یک سال گذشته این تلویزیون با فناوری جدیدش را خریده و به خانه برده‌اند.

۱ نظر

زاگروس ۱۰ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

من هم می پسندم.

نظر دهید