۱۰ مهر ۱۳۹۵

دستگاه بازیافت پول ال‌جی

LG CNS دستگاه بازیافت پول LTA-350 را وارد بازار امریکای شمالی کرد.

شرکت LG CNS، که از شرکت‌های زیرمجموعه ال‌جی گروه است و در زمینه اینترنت اشیا فعالیت دارد، دستگاه جدید بازیافت پول LTA-350 را در امریکای شمالی عرضه کرد. این دستگاه در مؤسسات مالی که می‌خواهند بازده را افزایش دهند، خدمات و بهره‌وری مشتری را بهبود بخشند و پول را ذخیره کنند در دسترس خواهد بود.

بیلی بَک، رئیس شرکت LG CNS امریکا، گفت: «موسسات مالی همیشه تحت فشار کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت در شعب خود هستند و همه در عین حال که سعی در حفظ مشتریان کنونی دارند، در طلب مشتریان جدید نیز هستند. چه شما یک دستگاه بازیافت قدیمی داشته باشید یا بخواهید برای اولین بار از آنها در شعب خود استفاده کنید، هدف ما این است که این فرایند تحول با راهکاری فراگیر و واقعی تا حد امکان یکپارچه باشد.»

lglta350_homepage_banner

وی افزود: «ما از مشارکت با تأمین‌کنندگان خدمات پیشگام نظیر BranchServ برای کمک به مؤسسات مالی در جهت بهبود بهره‌وری و سوددهی و هم چنین بهبود تجربه مشتریان بسیار خرسندیم. ما اطمینان داریم با ترکیب فناوری پیشگام ما در ارائه خدمات برتر، منبعی کامل و بی‌عیب و نقص هستیم که بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری برای ایجاد تحول در کسب‌وکار خود به آن نیاز دارند.»

این دستگاه ظرفیت بازیافت 12 هزار برگ و بازیافت سکه را نیز دادر و هرگز وجوه نقد را در معرض دید قرار نمی‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید