۲۵ مهر ۱۳۹۵

ششمین برنده جشنواره چهار برابری

برنده هفته ششم جشنواره صوتی و تصویری ۴ برابری مشخص شد.

جناب آقای عبدالصمد سعیدی از تهران با خرید یک دستگاه تلویزیون 49 اینچ UHD ال‌جی از جشنواره «۴K بخرید، ۴ برابر پول پس بگیرید» ال‌جی برنده مبلغ 128400000 ریال (معادل ۴ برابر قیمت تلویزیون) شد.

 61
جشنواره «۴K بخرید، ۴ برابر پول پس بگیرید» فرصتی محدود برای خرید برترین تکنولوژی های نمایشگر روز دنیا و حضور در یک قرعه کشی استثنایی برای مشتریان گلدیران فراهم می‌آورد. با شروع جشنواره «۴K بخرید، ۴ برابر پول پس بگیرید»،  از ۱۱ شهریورماه هر هفته یک نفر از میان خریداران تمامی مدل های مشمول جشنواره به عنوان برنده ۴ برابری قیمت محصول خریداری شده، انتخاب می شود.

البته این همه داستان نیست. به تمام مشتریانی که مدل های موجود در جشنواره را در زمان جشنواره و از نمایندگی های رسمی گلدیران خریداری کنند، تخفیفات نقدی و هدایای کالایی نفیسی اهدا می گردد.

لازم به ذکر است،‌ زمان جشنواره محدود بوده و هدیه برنده های هر هفته، از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۸۴۷۳۳ به شماره موبایلی  که هنگام نصب به شرکت خدمات ارائه کرده اند، اطلاع رسانی می شود. لذا دقت فرمائید که حتما شماره صحیح و در دسترسی را به شرکت خدمات ارائه دهید. ضمنا، اسامی برندگان هر هفته در وب سایت www.Goldiran.ir معرفی می شود.

در صورت بروز هر سوالی می توانید با شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱ بخش جشنواره ها تماس حاصل فرمایید.

leaflet-2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید