۲۲ مهر ۱۳۹۵

طی چند ثانیه، صفر تا صدِ باتری را پر کنید

طراحی باتری ماژولار در ال‌جی G5 به شما امکان می‌دهد باتری خالی تلفن هوشمند خود را یک باره پر کنید.

باتری قابل تعویض گوشی G5 ال‌جی با طراحی جدید ماژول کشویی، محدودیت‌های موجود در باتری گوشی های قبلی را از بین برده است. در این طراحی جدید، با حفظ طراحی یکپارچه بدنه فلزی، باتری گوشی به ‌راحتی قابل تعویض است.

85031460089501

البته این قابلیت جدیدی در میان تلفن‌های هوشمند نیست اما در دنیایی که پرچمدارانش همه باتری‌های مهروموم شده و غیرقابل تعویض دارند بسیار جالب است. این باتری که به راحتی تعویض می‌شود در زمان‌هایی که مدت زیادی دور از شارژر هستید یک موهبت الهی به حساب می‌آید. تنها چیزی که لازم دارید یک باتری یدک و یک پک شارژ باتری یو.اس.بی نوع C است تا به راحتی هر جا که می‌خواهید سفر کنید. شما ظرف 10 ثانیه می‌توانید باتری خالی را با یک باتری پر جایگزین کنید.

g5

شارژ سریع کوالکوم با Quick Charge 3.0

ال‌جی G5 برای شارژ سریع Quick Charge 3.0 را ارائه می‌دهد. کوالکومQuick Charge 3.0  با بهره‌گیری از یک الگوریتم هوشمند 27 درصد سرعت بیشتر و 45 درصد راندمان بالاتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

gallery-1460147211-lg-g5-smartphone-review-06

ال‌جی G5 به لطف برخورداری از فناوری LPLE یا Low Power Location Estimation (برآورد مکان با انرژی کم) عمر باتری بسیار خوبی دارد. این راهکار بازده باتری را با بهبود مصرف انرژی‌های مربوط به برنامه‌های کاربردی مکان‌محور تا 41.9 درصد افرایش می‌دهد.

۱ نظر

حسين ۲۲ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

برای شارژ سریع چرا تولید کنندگان گوشی بجای یک باتری بزرگ با امپراژ بالا دو باتری با آمپراژ پائین در یک گوشی که قابلیت شارژ همزمان داشته باشند در گوشی تعبیه نمی کنند اینچوری هم زمان شارژ رو میشه به نصف کاهش داد

نظر دهید