۲۸ مهر ۱۳۹۵

مجله What Hi-Fi: ال‌جی G5 برترین تلفن هوشمند سال از نظر صدا

تلفن هوشمند و ماژولار ال‌جی گوی رقابت را از اپل و سامسونگ ربود و به دلیل برخورداری از داک های-فای پلاس B&O Play که بخش کوچکی هم نیست توسط مجله معتبر و مشهور انگلیسی What Hi-Fi برنده میدان اعلام شد.

این روزها، ما بیش از گذشته از تلفن هوشمند خود به عنوان منبعی برای گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از آن در حال حرکت استفاده می‌کنیم. بنابراین، صدای خوب یکی از فاکتورها یا معیارهایی است که باید در صدر فهرست اولویت‌هایمان در نظر بگیریم.

امسال، ال‌جی از دیگر سازندگان تلفن هوشمند پیشی گرفته و با ارائه طراحی ماژولار ال‌جی G5 توانست برتری خود را ثابت کند.

maxresdefault

به عبارت دیگر، این دستگاه پرچمدار قادر است خود را به هر شکلی که شما می‌خواهید قالب‌ریزی کند و دربیاورد و با تغییر بخش پایین و ماژولار آن می‌توان اجزای دیگری به آن اضافه کرد.

بهترین و مهم‌ترین چیز برای ما ماژول مبدل دیجیتال به آنالوگ های-فای پلاس یا Hi-Fi Plus DAC بود. این قابلیت که با B&O Play قدرت گرفته برای پخش موسیقی با کیفیت بالا تا 32 بیت/384 کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کند؛ چیزی که در حال حاضر، برای همه تلفن‌های پرچمدار در حد 24 بیت/192 کیلوهرتز باقی مانده است.

stand-alone-1600x1200_hi-fi-plus-with-bo-play_m01a

این دستگاه فضا، ظرافت و پویایی خاصی دارد که صدای معمولی آن و حتی رقبا نمی‌توانند چنین چیزی را ارائه دهند. این ماژول عملکرد موسیقی G5 را بهبود می‌بخشد و تلفن هوشمند G5 را به یک دستگاه اختصاصی پخش‌کننده موسیقی بسیار نزدیک می‌کنند؛ همان گونه که ما در مورد آن این طور شنیده‌ایم.

فقط صدای G5 نیست که ما را شگفت‌زده کرده است: طراحی مبتکرانه G5 با نمایشگر QHD شفاف و پالت رنگ طبیعی‌اش و نیز مجموعه‌ای از جزییات نظیر دوربین خوب با کنترل‌های دستی کافی برای رضایتمندی عکاسان حرفه‌ای و آماتور با عملکرد تند و تیزش هرگز ما را چشم انتظار نمی‌گذارد.

ال‌جی G5 با ماژول Hi-Fi Plus by B&O Play نام دهان پرکنی است اما این پکیج کامل است که ما را بر آن داشته تا G5 را به عنوان برترین تلفن هوشمند سال معرفی کنیم.

lg-g5-hi-fi-plus-0019-1200x630-c

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید