۰۱ مهر ۱۳۹۵

مصاحبه با برنده جشنواره صوتی وتصویری 120 تایی‌ها

جواد اسماعیل دوست، برنده جشنواره صوتی و تصویری 120 تایی ها، از تجربه خرید خود برای ما می گوید.

برنده جشنواره صوتی وتصویری 120 تایی‌ها: «در خانه ما،‌ ال‌جی برند کیفیت است.»

«در جاده داریم پیش می رویم. به آیینه نگاه می کنیم تا همه چیز روبراه باشد و با آرامش خاطر به راه ادامه دهیم. امکانات زندگی شبیه آن ماشین و آیینه می مانند. به گونه ای زندگی را برای ما راحت می کنند و آرامش خاطرمان را تدارک می بینند.»

جواد اسماعیل دوست، برنده جشنواره صوتی و تصویری 120 تایی ها، معتقد است ال‌جی و گلدیران جای خوبی از این جاده قرار گرفته‌اند. وی می‌گوید: «گلدیران در خانواده ما جا افتاده است. اکثر محصولات ما ال‌جی با ضمانت گلدیران است. من واقعا از این شرکت راضی هستم. وقتی آدم در خانه مشکل نداشته باشد،‌ وقتی نگران سرویس و خدمات نصب نباشد، جوّ خانه آرامش دارد.»

عملکرد خوب فروشندگان گلدیران

«کاملا مشخص است فروشندگان گلدیران آموزش دیده هستند. ما اطلاعات کافی برای خرید سینما خانگی نداشتیم. فروشنده خیلی خوب ما را راهنمایی کردند و بنا به سلیقه و نیاز ما محصول مناسبی را معرفی کرد. به خاطر می آورم، درباره خرید از بانه نظر فروشنده را پرسیدم که حرف او کاملا به دلم نشست.» می گفت: «شما دارید برای خرید این محصول این مقدار هزینه می کنید، برای 200 تا 300 هزارتومان بالا پایین، محصولی بگیرید که گارانتی کشورتان را داشته باشد و معتبر باشد. از آنجا برایتان بیاورند، تحویل می دهند و تمام شد رفت.»

«همچنین فروشنده گفت با خرید از نمایندگی‌های رسمی گلدیران می توانم در جشنواره120 تایی‌ها شرکت کنم و شرایط جشنواره را توضیح داد.  پس از خرید و نصب دستگاه، به شماره ای که اطلاع داده بودند sms فرستادم. واقعا هیجان انگیز بود، در پیام کوتاهی که برایم sms شد، آمده بود شما 100 درصد پول خود را برنده شده اید. متوجه نمی شدم، با شرکت مشتریان گلدیران تماس گرفتم. توضیح دادند یعنی شما برنده منتخب جشنواره 120‌تایی‌ها هستید و کارت هدیه شما معادل کل هزینه خریدی که کرده‌اید یعنی به مقدار 14.880.000 ریال شارژ خواهد شد.»

ال‌جی برند متمایزی است

«اولین محصولی که از برند ال جی خریدیم یک دستگاه ماشین لباسشویی بود. برای ازدواج هم ابتدا یک تلویزیون برای خودم و بعد برای پدرخانمم گرفتم. رضایت ما از همین خریدها پیداست.»

«در واقع‌، محصولات ال جی عالی هستند. کیفیت و دوام خوبی دارند و تا به حال هیچ مشکلی نداشته ایم. چون خیلی حساس هستم، زیاد پرس و جو کردم. کار با سینمای خانگی که خریده ام بسیار راحت است. امکاناتی که دارد کامل است. بلوری و انواع فرمت ها را ساپورت می‌کند. صدای سه بعدی آن حقیقتا بی نظیر است. زمانی که فیلم‌های تری دی را می گذاریم،‌ چرخش صدا خیلی با کیفیت و واقعی به گوش می رسد، با گوشی و لپ تاپ هم می توان به آن متصل شد. گوشی ام اکثرا به دستگاه وصل است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید