۱۷ مهر ۱۳۹۵

نام برند ال‌جی در صدر برترین لوازم خانگی

ماشین لباسشویی‌های ال‌جی رتبه “قابل اعتمادترین” محصول را توسط سازمان مشتری پیشگام امریکا دریافت کرد. بر طبق آمار ACSI، لوازم خانگی ال‌جی در رضایت مشتری رتبه اول را دارند.

شرکت ال‌جی همچنان به دریافت تقدیر و تحسین‌هایش در بخش لوازم خانگی ادامه می‌دهد و این بار مقام اول را در آمار رضایت مشتری در میان برندهای لوازم خانگی از آن خود کرده است. گزارشی که هفته گذشته توسط ACSI (شاخص رضایت مشتری امریکا) منتشر شد، آمار سه ماهه دوم این مرکز را نشان می‌داد که پس از انتخاب مشتریان اتفاقی، از آنها خواسته شده تجربیات خود را در زمینه لوازم خانگی جدیدشان ارزیابی کنند.

رتبه اول در رضایت مشتری را ماشین لباسشویی ال‌جی با درب جلو به خود اختصاص داد و عنوان “قابل اعتمادترین” ماشین لباسشویی در میان برندهای دیگر را توسط این سازمان امریکایی مشتری‌‌محور دریافت کرد. همچنین، در بخش ماشین لباسشویی‌ با درب بالا، ال‌جی بالاترین رتبه را بر اساس معیارهایی نظیر عملکرد شست‌وشو، بازده آب و انرژی و ظرفیت برای ماشین‌ لباسشویی بخارشوی TurboWash با ظرفیت فوق‌العاده بزرگ (مدل WT5680HVA) به خود اختصاص داد.

413898logo

به گفته معاون بازاریابی ال‌جی الکترونیکس امریکا، ال‌جی ابتکارات پیشگامی را به بازار آورده که نه تنها از رقبا پیشی می‌گیرد بلکه فناوری‌هایی ارائه می‌دهد که در بازار اولین هستند و زندگی مشتریان را راحت‌تر از چیزی می‌کند که فکرش را می‌کرده‌اند. آمار ACSI گواه از آن دارد که مأموریت ال‌جی برای پیشگامی در فناوری و طراحی تمام و کمال انجام شده و در زندگی خانواده‌های امریکایی تأثیر مثبت و بسزایی داشته است.

ال‌جی برای نوآوری‌هایش در بخش ماشین لباسشویی سابقه طولانی دارد. ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی با SideKick از زمان معرفی و عرضه توانسته 7 جایزه ارزشمند را از سازمان‌های صنعتی پیشگام و کارشناسان فناوری و سبک زندگی مشتری کسب کند. کاربران با ماشین لباسشویی TWINWash ال‌جی و با کمک ماشین لباسشویی کوچک تعبیه شده در بخش زیرین ماشین لباسشویی اصلی با درب جلو، دو بارِ لباس را جداگانه اما به طور همزمان بشویند. ماشین لباسشویی کوچک SideKick ال‌جی مخصوص شست‌وشوی اقلام کوچک و لباس‌هایی طراحی شده است که نیاز به مراقبت بیشتری دارند. اندازه کوچک این ماشین برای آیتم‌هایی مانند لباس زیر، لباس‌های ظریف و لباس‌های ورزشی که مراقبت خاصی دارند ایده‌آل است.

ماشین لباسشویی‌های ال‌جی در کسب عنوان پرافتخار و معتبر “ستاره انرژی کارامدترین محصول سال 2016” را از آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا (برای ماشین لباسشویی‌های بزرگ‌تر از 2.5 فوت مربع) دومی ندارد. در واقع، ال‌جی تنها مدل از ماشین لباسشویی با درب بالا و ظرفیت بزرگ را دارد که به همراه سه مدل فوق‌العاده کارامد دیگر از ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو این تأییدیه افتخارآمیز را دریافت کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید