۲۹ مهر ۱۳۹۵

نمایشگرهای تجاری OLED ال‌جی در هفته فناوری GITEX 2016

ال‌جی با شرکت در هفته فناوری GITEX محصولات تجاری خود با نمایشگر OLED را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه جیتکس سومین نمایشگاه بزرگ فناوری در دنیاست که ال‌جی امسال با شرکت در این نمایشگاه توانست نمایشگرهای دیجیتال خود بر پایه فناوری انقلابی OLED به نمایش گذارد. فناوری OLED استاندارد بسیار جدید و باکیفیتی برای بازار نمایشگرهاست که نیاز به صنایع عمودی مختلف در خاورمیانه را متحول می‌کند.

نمایشگرهای OLED ال‌جی که به باریکی کاغذ هستند، دو رو دارند و رنگ سیاه کامل و رنگ‌های باورنکردنی زیادی ایجاد می‌کنند، در شکل‌های منحنی و مسطح به نمایش درآمدند.

80ca653f-0fb1-43dc-b976-288378512046-large

نمایشگرهای تجاری OLED از کیفیت تصویر بی‌همتایی برخوردارند و اکنون مشتریان نظیر کیفیتی که در تلویزیون‌های شاهکار OLED ال‌جی خود می‌بینند را در نمایشگرهای پیشرفته و تجاری ال‌جی با فناوری‌های جدید و بی‌همتایش شاهد هستند و تجربه‌ای بی‌نظیر را در محیط‌های تجاری و کاری خواهند داشت.

ال‌جی با مدل‌های مبتکرانه 84 اینچ فوق کشسان Ultra Stretch و صفحه منقطع Split-Screen در نمایشگرهای تجاری دیجیتال 4K Ultra HD پیشگام صنعت است. علاوه بر این، ال‌جی اولین تلویزیون‌های OLED خود را که صرفاً برای اتاق‌های هتل طراحی شده است را در GITEX به نمایش گذاشت. تلویزیون‌های 65 اینچ فوق باریک ال‌جی آمیزه‌ای از کیفیت تصویر حیرت‌انگیز OLED با فناوری‌های پیشرفته تلویزیون هتلی OLED است.

1464101445525163500

آقای کوین چا، رئیس ال‌جی الکترونیکس در بخش خاورمیانه و آفریقا، گفت: «در سال‌های گذشته، ال‌جی جایگاه ویژه‌ای برای خود در نمایشگرهای دیجیتال که مملو از طراحی‌های مبتکرانه و فناوری‌های انقلابی هستند به عنوان پیشگام صنعت کسب کرده است. نمایشگرهای OLED تبلیغاتی جدید ال‌جی کیفیت تصویر بی‌رقیب تلویزیون‌های OLED ما را دارند که جایزه برده‌اند و از سوی کارشناسان صنعت به عنوان اوج ابتکار نمایشگر تحسین شده‌اند. ما همیشه تشنه تولید محصولاتی هستیم که فراتر از مرزها و استانداردها باشند؛ مثل محصولات تبلیغاتی OLED جدید ال‌جی. ما مفتخریم که مجموعه نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال بی‌رقیب خود را در هفته فناوری GITEX به نمایش گذاشتیم.»

lg_gitex_team_-_group_photo

وی افزود: «ال‌جی با افزایش ظرفیت فنی و تقویت هویت برند در خاورمیانه به سرعت حضور خود را از یک شرکت B2C به B2B تغییر داده است. ما محصولات، فناوری‌ها و مشتریان متفاوت و پیشرفته‌ای داریم اما این نکته هم حائز اهمیت است که رقابت ارزشمندی وجود دارد که برای ما بسیار محترم است. نمایشگاه GITEX یک پلت‌فرم عالی برای ما محسوب می‌شود که سهامداران و سرمایه‌گذاران خود را به آن مشغول کنیم، آنها را شبکه‌بندی کرده و محصولات B2B مبتکرانه خود را به آنها بشناسانیم.»

نمایشگرهای دو روی منحنی OLED ال‌جی

این نمایشگرها، همان طور که از نامشان پیداست، پنل‌های منعطف، باریک، دو رو یا یک رو منحنی یا مسطح هستند که از فناوری OLED و پیکسل‌هایی که از خودشان نور می‌دهند استفاده می‌کنند تا نسبت کنتراست بی‌نهایتی ایجاد کنند که نتیجه آن تصاویری صاف و شفاف با جزییات کامل باشد. OLED سیاهی عمیق و کامل ایجاد می‌کند و HDR را نمایش می‌دهد تا تصاویر روی صفحه در قسمت‌های تاریک و روشن بالاترین درجه از کنتراست را داشته باشند. علاوه بر این، پنل‌های منحنی ال‌جی می‌توانند تا شعاع 2 متر انحنا پیدا کنند تا تونل، قوس و شکل‌هایی با پنل‌های شیشه‌ی ایجاد شود که تاکنون ممکن نبوده است.

lg-gitex-2016

صفحه‌نمایش فوق کشسان 86 اینچ ال‌جی

این نمایشگر از پنل Ultra HD بهره می‌برد که می‌تواند محتوای داینامیک و پویایی نمایش دهد و کاربردهای گوناگونی دارد. مثلا در فرودگاه، ایستگاه قطار، بانک، گالری‌های هنری یا فروشگاه‌های کوچک. ویژگی‌هایی نظیر طراحی جدید و متفاوت مانند وضوح فوق کشسان یا Ultra Stretch و فرمت وسیع 58:9 از نکات برجسته این نمایشگرهاست که می‌تواند به شکل افقی یا عمودی یا تقسیم به چهار قسمت ارائه شوند.

lg-oled-at-gitex-2016

نمایشگر Wallpaper یا کاغذدیواری / تلویزیون هتلی ال‌جی

نمایشگر فوق باریک و شیک دیگری به نام کاغذدیواری ال‌جی یک شاهکار هنری محسوب می‌شود و با مگنت قوی به دیوار می‌چسبند نیز در GITEX به نمایش عموم درآمد. همین طور، تلویزیون هتلیOLED  ال‎جی با بالاترین کیفیت تصویر، جزییات دقیق رنگ و کیفیت صدای هارمان کاردون امکانات و فناوری‌های هوشمند از دیگر محصولات ال‌جی در GITEX 2016 است که تجربه سرگرمی را برای مشتریان فراهم می‌آورند.

نمایشگاه GITEX 2016 از 16 تا 20 اکتبر در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید