۱۵ آبان ۱۳۹۵

الگوی جدید ال‌جی: ادغام صنعت مد با فناوری الکترونیک

به تازگی، تمرکز بر پویایی مد و سبک زندگی تغییر کرده تا گرایش مشتریان نوظهور در این صنعت را پیش‌بینی کند. و این فضا تنها توسط حفر جبهه بعدی فناوری و با تفکری پیشتازانه در دنیای پرسرعت امروز قابل دستیابی است.

امروزه، شرکت‌های فناوری در حال مطالعه ذائقه‌ها، سلیقه‌ها و تجربیات متفاوت هستند تا بتوانند توصیه‌هایی در باب مد و در سطح فردی برای کاربران شخصی کنند.

lg-tone-ultra1

همگام شدن فناوری مد و سبک زندگی دنیای مدرن را با جذابیت بی‌نهایتی دگرگون کرده است. تاکنون در تاریخ بشر هرگز توانایی ایجاد سبک زندگی بر اساس اولویت‌های اشخاص در فناوری نبوده است اما اکنون این قابلیت برای مردم بسیار زیادی در دسترس قرار گرفته است.

با چنین پس‌زمینه‌ای بود که ال‌جی در میان شرکت‌های فناوری دنیا یکی از برترین الگوسازان در تسهیل سبک زندگی افراد بر اساس فناوری پیشرفته، شیک و کاربردپسند با محصولات بسیار زیادی بود که از تلفن هوشمند، لوازم خانگی تا دستگاه‌های پوشیدنی متغیر است.

lg-watch-urbane-2nd-edition-04

هیچ چیز مثل تلفن هوشمند ال‌جی G5، دستگاه پوشیدنی G Watch Urbane 2nd Edition، هدفون بلوتوث Tone Ultra و تلفن‌های هوشمند و میان‌رده سری X نشان نمی‌دهد که ال‌جی به تغییر فرهنگ در مسیری که فناوری مد به حساب بیاید کمک شایانی کرده است.

برای نمونه باید بگوییم که ال‌جی تحول در تلفن‌های هوشمند را به استنتاج طبیعی خود با ال‌جی G5 دنبال کرد. با اینکه اولین تلفن هوشمند با برنامه کاربردی و دیگر نرم‌افزارهای سفارشی کردن به موفقیت رسید اما ال‌جی G5 اولین تلفن هوشمند است که این الگوها و گرایشات جدید شخصی کردن را در خود دستگاه اعمال کرد.

lg-g5-lifestyle-2

علاوه بر این، سری کاربرپسند X ال‌جی سبک زندگی متصل به اینترنت را با انتخاب مدل‌هایی که هر کدام ویژگی خاصی دارند دسترس‌پذیرتر کرده است.

photo_2016-11-05_13-17-35

محصولات ال‌جی در میان سایر رقبا، دقیقاً همان چیزی که مشتری باورش را دارد به نمایش گذاشته یا اینکه مشتری چطور می‌خواهد این محصولات همراستا با سبک زندگی باب میلش، درست مثل چیزی که در صنعت مد است، دیده شود.

از همین رو، ال‌جی مرز بین فناوری و مد را باریک‌تر کرده و چشم‌اندازهای دنیای فناوری مبتکرانه را از نو متبلور ساخته است.

lg-music-flow-p5-and-soundpop-360-bluetooth-speakers-debut

ال‌جی برای برندسازی بیشتر سبک زندگی در محصولات خود تلاش فراوانی کرده است تا با معرفی مجموعه بلندگوهای بلوتوثش انتخاب بیشتری به مشتریان خود ‌دهد. این مجموعه از بلندگوی همراه Sound pop 360 تا بلندگوهای Music Flow با هنرنمایی JoneOne وسعت پیدا می‌کند.

jonone_hero_banner_desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید