۲۶ آبان ۱۳۹۵

با دستگاه تصفیه هوای “مون بلان” ال‌جی، پاییز را عمیق نفس بکشید

به دلیل از راه رسیدن فصل سرما و در پی آن آلودگی هوا که مصیبت چند سال اخیر مردم کلان‌شهرهایی مثل تهران است، دستگاه‌های تصفیه هوا این روزها از ضروری‌ترین وسایل زندگی هستند.

این دستگاه‌های زیبا و کوچک که آرام و بی‌صدا و با کمترین حد مصرف انرژی هوای اطراف ما را پر از اکسیژن و عاری از ریزگردها می‌کنند. استفاده از این دستگاه‌ها به خصوص در این اوقات که هوا بیش از همیشه آلوده و تنفس آن زیان‌بار است، می‌تواند بخش جدانشدنی سبک زندگی باشد.

سیستم‌های تصفیه هوای ال‌جی می‌توانند تمامی ذرات معلق در فضا از جمله ذرات گرد و غبار، ذرات حساسیت‌زا، انواع ویروس‌ها و آلودگی‌ها و همچنین بوی بد فضا را از بین ببرد.

دستگاه‌های تصفیه هوای ال‌جی گازهای سمی متصاعدشده از سیمان، چوب، رنگ، کاغذ دیواری و موارد دیگر را می‌زداید و خانه یا محل کار شما را به محیطی سالم‌تر بدل می‌کند. این سیستم‌ها طراحی شده‌اند تا با استفاده از سیستم پیشرفته چندمرحله‌ای، محیطی سالم و به دور از آلاینده‌های مضر را به شما هدیه دهند.

دستگاه تصفیه هوای مون بلان ال‌جی (Mont Blanc) فیلتر قابل شست‌وشویی دارد که به راحتی باز می‌شود و خیلی آسان و بهداشتی تمیز می‌شود. این دستگاه از فیلتر محافظ دوگانه برای حبس کردن ذرات بزرگ گرد و غبار و غیرفعال کردن باکتری‌ها به کار می‌رود.

مون بلان ال‌جی با سیستم استریلیزه کردن ویروس‌ها و جرم‌های موجود در هوا با بیش از ۲ میلیون یون پلاسما  هوایی تر و تازه و سالم ایجاد می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید