۲۶ آبان ۱۳۹۵

“بهترین تلویزیون سال 2016” در خانواده ال‌جی: تلویزیون ال‌جی B6 OLED 4K

وب‌سایت معتبر Reviewed.com جایزه افتخارآمیز “بهترین تلویزیون سال 2016” را به سری تلویزیون‌های B6P LG OLED 4K  ال‌جی (در ابعاد 55 و 65 اینچ) اعطا کرد. این جایزه تحت فرآیندهای تست جامع و تحلیل فنی کارشناسان به تلویزیون جدید ال‌جی اهدا شده است.

تلویزیون B6 4K OLED (مدل OLEDB6P) زنده‌ترین تصاویر را نسبت به تلویزیون‌های دیگر موجود در بازار دارد. به دلیل برخورداری از فناوری OLED در این محصول، هر پیکسل به تنهایی می‌تواند کاملاً خاموش یا روشن شود و سیاهی عمیق و کامل، تصاویر روان و شفاف با رنگ‌های خیره‌کننده و سایه‌هایی با جزییات غنی نمایش دهد. در نتیجه، تصاویر واقعی‌تر هستند و عمق نیز مانند رنگ‌های زنده و طبیعی بیشتر حس می‌شود. همه تلویزیون‌های OLED سال 2016 ال‌جی شامل تلویزیون B6 OLED 4K از دو استاندارد HDR در صنعت پشتیبانی ‌می‌کند: استاندارد HDR10 و Dolby Vision.

dsc_0115

لی نِی کِرک، نویسنده ارشد در وب سایت Reviewed.com، می‌گوید: «سری B6 ال‌جی (و مدل 55 اینچی که من تست کردم) ثابت کرد که محصول قدرتمند و صدرنشین نمایشگرهای OLED این شرکت در سال 2016 است.»

تلویزیون B6P OLED 4K ال‌جی برای کیفیت تصویر عالی و تجربه فناوری HDR بی‌همتایش افتخارآفرین شد.

۳ نظر

سعید ۲۷ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

بهترین بهترینهاست ولی بعضیها هنوز از خواب گران بلند نشدند تا تکنولوژی این شرکت را درک کنند به امید روزی که سامسونگ متقلب را در زمینه موبایل شکست دهد و آن روز دیدنیست

شهاب ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

***زنده باد***

حسين ۲۷ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

مگه تلوزیون دیگه ای توی دنیا داریم که هم از فناوری HDR برای غنای رنگ بیشتر ، فناوری OLED انهم از نوع چهار رنگش با فناوری UHD بابیش از ۳۳ میلیون پیکسل فرعی برای حداکثر کنتراست و حداکثر وضوح
پشتیبانی کنه اینجور کارشناسیا کار سختی نیستا

نظر دهید