۱۲ آبان ۱۳۹۵

تمرکز ال‌جی بر عکاسی اکشن

ال جی با جدیدترین گجت‌های خود بر عکاسی اکشن متمرکز شده است.

بسیاری از کارشناسان صنعت پیش‌بینی می‌کنند که تصاویر و فیلم‌های پانورامای 360 درجه گرایش بعدی کاربران در رسانه‌های اجتماعی است. دوربین‌های 360 درجه به مشتریان توانایی ثبت تصاویر شگفت‌انگیز و صحنه‌های طبیعی و زنده را از هر زاویه‌ای می‌دهد. با اینکه این فناوری هنوز در دوران طفولیت خود است اما رسانه‎های اجتماعی نظیر فیس بوک و یوتیوب و دیگر رسانه‌های بزرگ در حال حاضر این فرمت را در محتوای آنلاین خود اعمال کرده‌اند.

st_20160504_lislg04_8_2258737

دوربین 360 CAM اولین قدمی است که ال‌جی برای ورود به بازار نوظهور عکاسی 360 درجه برمی‌دارد و یکی از اولین دوربین‌های پانورامای 360 درجه به شمار می‌رود که واقعاً قیمت مناسبی دارد. پتانسیل باورنکردنی این شرکت برای همگام شدن با هدست‌های VR واقعیت مجازی بسیار نامحدود است.

شیوه‌های هیجان‌انگیز و متفاوت فناوری عکاسی با برنامه‌های کاربردی متنوع در تلفن‌های هوشمند دنیای پیرامون ما را شکل داده‌اند. ال‌جی بر همین اساس تصمیم دارد تجربه آینده‌گرا و تعاملی‌تری برای کاربران ایجاد کند که بابت تمام خاطراتی که به شیوه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد ثبت، حفظ و اشتراک‌گذاری می‌کنند خیالشان را راحت کند.

dual-wide-angle-1600x840-am_m01a

به گفته ال‌جی، وقتی ال‌جی G5 امسال عرضه شد اولین تلفن همراهی بود که لنزهایی با زوایای مختلف و میدان دید عریض‌تر از چشم انسان داشت. این گامی بزرگ بود که برای رشد تلفن‌های هوشمند به عنوان ابزاری برای عکاسی به جلو برداشته شد. با تولید چنین محصولی دیگر لازم نیست عکاسان دوربین‌های حجیمشان راه همراه خود یدک بکشند.  افزودن لنز زاویه عریض به این معنی است که مناظر با شکوه هر چه تمام‌تر خود ثبت می‌شوند.

دوربین Action CAM ال‌جی دوربین‌های فیلم‌برداری سنتی و تلفن‌های هوشمندی که رتبه IP67 ندارند را از رده خارج می‌کند زیرا این دوربین هم ضد خاک و شن است و هم می‌تواند تا یک متری در آب فرو رود و نیم ساعت در زیر آب باقی بماند. این دوربین بسیار بادوام می‌تواند محتوا را تقریبا در هر محیطی ضبط کند؛ مثل وقتی در حال اسکی یا موج سواری هستید. دوربین Action CAM ال‌جی نه تنها می‌تواند ضربات و تکان‌های شدید را تحمل کند بلکه همان طور به ضبط خود ادامه می‌دهد و قادر است محتوا را به صورت مستقیم و زنده از طریق اتصال شبکه 3G یا 4G LTE بدون نیاز به اتصال اینترنت تلفن هوشمند پخش کند.

lg-action-cam-lte-2

ترکیب قدرتمند دوربین‌ها و تلفن‌های هوشمند این پتانسیل را دارد که جامعه را فراتر از اختراع اولیه عکاسی به جلو ببرد. دوربین‌های متصل به اینترنت بیشتبه جز ثبت و ضبط تصاویر ثابت، اکنون کارایی‌های متنوع و فواید گوناگونی برای سبک زندگی مدرن امروز دارند. ال‌جی در زمینه تلفن هوشمند و فناوری دوربین پیشگام صنعت است و گرایش جدیدی را نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر اضافه کردن ارزش‌های افزوده به سبک زندگی بسیاری از مشتریان ایجاد می‌کند.

lg-action-cam-lte-now-available-globally-weboo-co-4

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید