۲۲ آبان ۱۳۹۵

آشنایی با مراکز خدمات موبایل ال‌جی

مراکز خدماتی ال‌جی سه بخش عمده دارد: مرکز خدمات مستقیم موبایل ال‌جی، نمایندگی‌های مجاز خدمات موبایل ال‌جی، مراکز جمع‌آوری. هر کدام از این مراکز وظایف خاصی دارند و پاسخگوی شما مطابق بر نیازهایتان هستند.

برای یافتن نزدیکترین مرکز خدمات به محل سکونت خود، کافی است ابتدا وارد وب‌سایت مدیاپردازش (نمایندگی دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت‌های ال‌جی) شوید و پس از ورود به یکی از این سه بخش مورد نظر که عناوین آن‌ها را در بخش مراکز خدمات، سمت راست صفحه، مشاهده می‌فرمایید، نام شهرتان را در کادر جستجو وارد نمایید.

در ضمن، جهت آشنایی با انواع مراکز ارائه خدمات موبایل ال‌جی، لطفاً به توضیحات زیر توجه بفرمایید:

مراکز خدمات مستقیم موبایل ال‌جی: همان‌طور که از نام این مراکز بر می‌آید، مستقیماً توسط ال‌جی اداره و نظارت می‌شوند.

نمایندگی‌های مجاز خدمات موبایل ال‌جی: مدیریت این مراکز بر عهده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران) است. اما کاملاً تحت نظارت و تأیید ال‌جی فعالیت می‌کنند.

مراکز جمع آوری: این مراکز امکان ارائه مستقیم خدمات را ندارند و صرفاً به عنوان مکان‌هایی برای جمع‌آوری و ارسال محصول به نزدیکترین مرکز خدمات عمل می‌کنند.

در صورت عدم وجود مراکز خدمات مستقیم یا نمایندگی های مجاز ارائه خدمات در شهرتان، می‌توانید از این مراکز استفاده نمایید. در این صورت، شما می‌توانید محصول را به این مراکز تحویل داده و پس از انجام کارهای لازم برای آن، مجدداً از همین مراکز آن را دریافت نمایید.

توجه: کیفیت ارائه خدمات در هر سه حالت فوق، کاملاً یکسان و مورد تأیید ال‌جی است.

 

آدرس و تلفن مراکز خدمات مستقیم موبایل ال‌جی در ایران:

direct-service-centers

۱ نظر

ا.ا ۱ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

باسلام وخسته نباشید برای تعمیرات ویاخرابی موبایل ب کدوم مرکز باید مراجعه کرد

نظر دهید