۱۸ آبان ۱۳۹۵

آغاز عرضه آپدیت نوقا برای ال‌جی G5 در کره و بازارهای دیگر

اولین عرضه اندروید 7.0 نشان از تعهد ال‌جی به پشتیبانی از محصولات و خدمات مشتری و همین طور معیارهای متمایزکننده این برند در بخش تلفن هوشمند دارد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز اعلام کرد سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا برای ال‌جی G5 از همین امروز و ابتدا در کره جنوبی عرضه می‌شود. ال‌جی اولین برندی است که تجربه نوقا را با V20 برای تولیدکنندگان محتوا عرضه کرد. اولین شرکتی نیز هست که پس از گوگل، آپدیت به نوقا را در تلفن‌های هوشمندی که با اندروید مارشملو اجرا می‌شوند در دسترس قرار می‌دهد.

کاربران کره‌ای ال‌جی G5 اولین کاربرانی هستند که اپدیت به این سیستم‌عامل را تجربه می‌کنند. پس از مشتریان کره‌ای، کاربران امریکایی، آسیایی و دیگر بازارها در هفته‌های پیش رو این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. بیشتر کاربران ال‌جی G5 در زمان دسترسی آپدیت، اعلان را در تلفن هوشمند خود خواهند دید. اطلاعات بیشتر در زمان عرضه بومی در هفته‌های آتی ارائه خواهد شد.

اندروید 7.0 نوقا امکانات بسیار زیادی دارد که برای بهبود تجربه کاربردی و ارائه سرعت و راحتی بیشتر به کاربران G5 طراحی شده است. مثلاً اکنون جست‌وجو می‌تواند درون برنامه کاربردی که خود کاربر نصب کرده یا در برنامه‌های کاربردی نوقا انجام شود. قابلیت چندپنجره‌ای جدید به کاربر امکان می‌دهد بین برنامه‌های کاربردی با دو ضربه تغییر وضعیت دهد یا دو برنامه را کنار هم باز کند. کاربر با تنظیمات شخصی و اعلان‌های هوشمند دیگر می‌تواند کمترین زحمت را بکشد و بیشترین بازدهی و تولید را داشته باشد.

کیم هیونگ-جانگ، معاون ارشد و رئیس تحقیق و توسعه موبایل ال‌جی، گفت: «ما در ال‌جی می‌دانیم که مشتریانمان بهترین‌ و به‌روزترین تجربه موبایل را می‌خواهند. ارائه سریع‌تر به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کاربران ما، نسبت به سایر رقبا، نشان از تعهد ال‌جی به پشتیبانی از محصولات و مشتریان و نیز اطمینان از تجربه کاربری مثبت دارد.»

۸ نظر

حسین دهقانیان ۱۸ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

کی وارد ایران میشه

ال جی ۱۹ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

به محض عرضه این آپدیت برای کاربران ایرانی G5 ، حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

mohsen ۱۹ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

lg g4 key miad ?

مسعود ۲۰ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
ایا اندروید ۷ برای گوشی ال جی جی۴ هست

مجتبی ۲۰ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

یعنی مشکل سایه انداختن صفحه نمایش گوشی g5 حل میشه با این آپدیت؟؟

ali ۲۷ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

اگه حل نشه گارانتی قبول میکنه؟

محمد طبایی ۵ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام . ما که v10 داریم هم اندروید ۷ می گیریم . ضمنا من گوشیم ۲ سیم و ۶۴ گیگابایتی هست.

Saeed ۱۳ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ال جی جان . آیا شایعه اندروید۷ برای g3 واقعیت دارد. یعنی برای g3 هم به اندروید۷ update می شود؟؟؟؟
ممنون می شوم اگر پاسخ دهید.

نظر دهید