۱۱ آبان ۱۳۹۵

آنچه خوبان همه دارند…

 نهایت زیبایی، گنجایش بالا و امکانات پیشرفته را در یخچال بالافریزر TF34 ال‌جی بیابید که با ابعاد و قیمت مناسبش مورد پسند زوج‌های جوان ایرانی است.

یخچال بالافریزر ال‌جی مدل TF34 به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh و آبریز باریک جهت افزایش فضای داخلی یخچال مجهز است و با قابلیت جداسازی یخساز می‌تواند بر ظرفیت فریزر بیافزاید. نمودار مصرف انرژی +A در این یخچال‌ بالا فریزر ال‌جی به کاهش هزینه برق کمک می‌کند. علاوه بر این، ال‌جی TF34 با وجود ظرفیت بالا از ابعاد مناسبی برخوردار است و محصولی ایده‌آل برای خانواده‌های جوان و کم‌جمعیت است که مساحت آشپزخانه در منزل مسکونی‌شان کم است. این محصول با قیمتی مناسب در دو رنگ سفید و تیتانیوم در بازار ایران و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران با قیمت‌های 33,730,000 ریال (رنگ تیتانیوم) و 32,180,000  ریال (رنگ سفید) به فروش می‌رسد.

 copy-large05

فیلتر بهداشتی  Hygiene Fresh

فیلترHygiene Fresh یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته شامل فیلتر 4 لایه جهت از بین بردن گردوغبار، قارچ ، باکتری و بوی نامطبوع است. فن منحصر به فرد این سیستم و کانال‌های هوای داخل یخچال به منظور تصفیه کامل هوای داخل یخچال است. این فیلتر بهداشتی باکتری‌های داخل یخچال را از بین برده و هوای پاک و تازه برای مواد غذایی مهیا می کند.

hygiene-fresh-465

سیستم گردش هوای چند گانه

چرخش هوای سرد از طریق کانال هایی که در دیواره پشتی و کناری یخچال تعبیه شده اند موجب سرمایش یکسان و بهینه در تمام فضای یخچال می گردد.

lg-ha-gft-asia-feature-door-cooling

آبریز باریک جهت افزایش فضای داخل یخچال

با باریک تر شدن آبریز, به میزان 9.9 لیتر فضای داخلی یخچال بزرگتر شده است.

lg-ha-gft-asia-feature-slim-water-dispenser

یخ‌ساز جدا شدنی

در صورت نیاز، با خارج کردن یخ‌ساز جدا شدنی می توان به فضای بیشتری در داخل فریزر دسترسی پیدا کرد.

lg-ha-gft-asia-feature-detachable-ice-maker

Fresh O Zone

یک کشوی ویژه برای نگهداری مواد غذایی در محدوده دمایی بین دمای فریزر و یخچال است.

lg-ha-gft-asia-feature-fresh-o-zone

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد یا Moisture Balance Crisper

این سطح با ساختار مشبک خاص خود موجب می شود تا رطوبت داخل محفظه, به صورت قطرات آب درون این ساختار مشبک باقی مانده و به صورت قطره قطره بر روی میوه ها باز نگردد و هنگامی که رطوبت محیط داخل کشو کاهش می ‌یابد ، این قطرات شکل گرفته به تدریج تبخیر شده و رطوبت مورد نیاز محفظه را تامین می‌کنند.

moisture-balance-crisper-2

BioShield

قارچ‌ها در محیط‌ های مرطوب و نمناک رشد می‌کنند، به همین دلیل یخچال‌ها محیطی مناسب برای حیات آن‌ها در دوره های پنج، ده و حتی پانزده ساله هستند.  برای جلوگیری از این مشکل، شرکت ال‌جی از BioShield استفاده می‌کند. BioShield  یک عنصر شیمیایی با خاصیت ضد میکروبی است که مانع رشد قارچ‌ها در نوار درزگیر درب یخچال و از بین رفتن خاصیت چسبندگی و تغییر شکل درزگیر و به دنبال آن افزایش عمر یخچال می‌شود.

 bioshield-465

انجماد سریع

با استفاده از این قابلیت که از کارکرد قدرتمند کمپرسور به مدت 2 ساعت متوالی حاصل می شود، مواد غذایی داخل فریزر با 32 درصد سرعت بیشتری منجمد می شوند.

 lg-ha-gft-asia-feature-fast-freezing

لامپ‌های دکوراتیو LED

فضای داخلی یخچالهای ساید بای ساید ال جی با لامپ های دکوراتیو LED مزین شده است که علاوه بر ایجاد فضایی نورانی و زیبا مصرف کمتری نسبت به لامپهای معمولی دارند. طول عمر لامپهای LED هفت برابر لامپهای معمولی است.

led_1

قفسه های شیشه ای مستحکم

قفسه های شیشه ای مقاوم توان نگهداری ظروف سنگین غذا را داشته و نگرانی شما را بابت تمیز کردن و پاکیزگی یخچال نیز از بین می برد.

 tempered-glass-shelves

فضای بیشتر در مدل‌های جدید

1- در یخچال‌های جدید با قابلیت جداسازی محفظه تولید یخ، فضای بیشتری در قسمت فریزر ایجاد می شود.
2- تعبیه آبریز باریک فضای بیشتری به یخچال‌های جدید داده است.

copy-large04

۱ نظر

حسين ۱۵ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

به این میکن انتخاب هوشمند و اقتصادی برای خانواده های امروزی مگه اشپزخانه سوپرمارکته که یخچال فریزر ساید۳۲ بگیری و توشو پر از مواد غذایی کنی بعد هم با فاصله شش تا ۱۲ ماه بعد از خرید که کل خاصیت مواد غذایی از دست رفت مصرفش کنی

نظر دهید