۲۳ آبان ۱۳۹۵

استقبال از محصولات LG SIGNATURE در نمایشگاه هفته فناوری جیتکس 2016 دوبی

ال‌جی الکترونیکس بازدیدکنندگان از نمایشگاه هفته فناوری جیتکس 2016 را با محصولات جدیدی شگفت‌زده کرد وهمان طور که انتظار می‌رفت با استقبال زیاد آنها به محصولات لوکس و مرغوب خانواده LG SIGNATURE در این نمایشگاه روبه‌رو شد.

نمایشگاه GITEX Technology Week 2016  ماه گذشته در دوبی برگزار شد.

یکی دیگر از نکات جالب توجه، امکان پیش خرید محصولات در این نمایشگاه بود که مشتریان می‌توانستند محصولات LG SIGNATURE را که در ماه‌های آتی وارد بازارهای امارات متحده عربی می‌شود پیش‌خرید کنند.

در طی برگزاری این نمایشگاه، ال‌جی به صدها مشتری خوشامدگفت؛ بیش از 150 نفر مشتری ارزشمندی که برای خرید محصولات لوکس LG SIGNATURE پیش ثبت نام کردند و سفارش دادند.

73437052

بازدیدکنندگان مجذوب فناوری‌های مبتکرانه‌ای شدند که در سری محصولات LG SIGNATURE به کار رفته بود و علاقه زیاد خود را به این خانواده لوکس در نمایشگاه ابراز ‌کردند. طراحی شیک، مدرن و ظریف تلویزیون OLED با لبه‌های باریکش و فناوری یخچال LG SIGNATURE با تعبیه نمایشگر مات روی درب اصلی یخچال که با یک ضربه شفاف می‌شود و امکان مشاهده محتوای داخل یخچال را بدون باز کردن درب فراهم می‌کرد به زیبایی هر چه تمام‌تر در برابر چشمان متحیر و شگفت‌زده بازدیدکنندگان خودنمایی می‌کردند.

main-1

گئون چویی، رئیس ال‌جی الکترونیکس امارات، گفت: «ما از اینکه می‌بینیم محصولات پیشرفته خانه هوشمند و لوازم خانگی ال‌جی از زمان معرفی تا عرضه این قدر مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته است به خود می‌بالیم. چنین استقبالی نشان می‌دهد که منطقه آماده عرضه این محصولات پیشرفته برای مشتریان خاصی است که می‌‌خواهند از سبک زندگی متفاوت و منحصربه‌فردی لذت ببرند که ال‌جی در ابتکارات پیشرفته خود به کار برده است.»

lg-oled-at-gitex-2016

۱ نظر

حسين ۲۳ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

با توجه به اینکه بخش عمده تلوزیونهای ال جی عرضه شده بصورت رسمی در ایران در منطقه سیرجان استان کرمان تولید و معمولا بدلیل نیاز به تجهیز خط تولید محصولات جدید ال جی با تاخیر چند ماهه در اوایل تابستان در بازار ایران عرضه می گردد ای کاش در هر استان در یکی از نمایشگاههای اصلی ال جی امکان پیش ثبت نام و خرید محصولات جدید ال جی فراهم تا مثلا انواده های زوج های جوان که معمولا مراسم ازدواج آنها در فصل تابستان صورت می گیرد و مایلند در شروع زندگی مدلهای جدید محصولات را در منزل داشته باشند بتوانند از این خرید بهرمند گردند ضمنا با توجه به استقبال مردم از هرمدل امکان برنامه ریزی دقیق تر برای خط تولید و تامین مالی ان انجام می گیرد هنوز شاهد وجود برخی از تولیدات کم طرفدار مدل ۲۰۱۳ در نمایشگاههای ال جی هستیم در حالیکه مدلهای پرطرفدار در برخی مقاطع با کمبود موجودی روبرو می گردند .

نظر دهید