۲۰ آبان ۱۳۹۵

ال‌جی در هند “جذاب‌ترین برند” شناخته شد

شرکت ال‌جی در هند “جذاب‌ترین برند” شناخته شد و شرکت‌های سونی و سامسونگ به ترتیب مقام‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین گزارش برندهای داخلی و خارجی در کشور هندوستان با عنوان Most Attractive Brand 2016 توسط مرکز تحقیقاتی TRA research ارائه شد. شرکت سامسونگی که در سال 2013 و 2015 تاجدار بود، اکنون تاج فرمانروایی در میان جذاب‌ترین‌ برندها را به رقیب خود، شرکت ال‌جی، تسلیم کرد زیرا دیگر محبوبیت سابق خود را در میان مردم هند ندارد.

pzbmbyw0

جذابیت به منزله نیروی مغناطیسی است که برندها نیمه‌آگاهانه بر روی مخاطبان خود اعمال می‌کنند. این جذابیت معیار ارزشمندی است که برندها برای کسب آن و جلب توجه بیشتر مخاطبان روز به روز بیشتر احساس نیاز می‌کنند. نه فقط برای اینکه مشتریان به کاربران برند مبدل شوند بلکه از آن دفاع و حمایت کنند و هر کسی را که می‌بینند برند را ترویج دهند.

مدیریت برند یکی از مهم‌ترین کارهایی است که یک شرکت انجام می‌دهد زیرا تصویر برند می‌تواند برای شرکت جادو کند؛ حتی اگر یک برند از نظر کیفیت محصولات و خدمات برتری نداشته باشد. 10 مورد از جذاب‌ترین برندها در هند عبار‌ت‌اند از:

1478202480-9282

همین‌طور که می‌بینید ال‌جی در صدر فهرست “جذاب‌ترین برند”هاست و مردم به سوی آن گرایش بیشتری داشته‌اند. نکته جالب دیگر این است که نوکیا، با وجود اینکه مدت زمان زیادی است تلفن همراه تولید نمی‌کند و به این زودی‌ها، حداقل تا سال آینده، هم خبر از بازگشت آن به بازار تلفن همراه نیست، اما همچنان در قلب مردم هند جای دارد.

از این گزارش می‌توان متوجه شد که ال‌جی “جذاب‌ترین برند سال 2016 ” شناخته شده و آهسته و پیوسته رتبه خود را در سه شماره گزارش جذاب‌ترین برندهای هند بهبود بخشیده است. ال‌جی در سال 2013 رتبه چهارم و در سال 2015 رتبه دوم را داشته و اکنون به مقام اول جذاب‌ترین برندها رسیده است.

۱ نظر

حسين ۲۲ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

هم اکنون در ایران هم این برند از جایگاه خوبی در بین مردم برخوردار است و روز بروز بر جذابیت این برند به لحاظ قیمت عالی در مقابل کیفیت و امکانات عالی در مقابل طراحی زیبا و خرابی بسار کم محصولات افزوده میشود .

نظر دهید