۰۴ آبان ۱۳۹۵

ال‌جی و گلدیران منتظر شما هستند

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران برای دیدار شما مشتریان وفادار و همیشگی در نمایشگاه لوازم خانگی به انتظار نشسته‌اند.

شما می‌توانید از فردا، 5 آبان ماه، به مدت چهار روز، تا 8 آبان ماه به دیدار ال‌جی و محصولاتش در نمایشگاه لوازم خانگی بروید و با جدیدترین محصولات ال‌جی در بازار ایران آشنا شوید.

این نمایشگاه در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می‌شود و میزبان جدیدترین عضو خانواده بزرگ یخچال‌های ال‌جی سری Door-in-Door است که به تازگی وارد بازار ایران شده و با گارانتی شرکت گلدیران در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

طراحی جدید، قیمت مناسب و مصرف انرژی بسیار کم از قابلیت‌های این یخچال فوق‌العاده است.

global_p-veyron6_2016_feature_01_600l-mega-capacity_d

دسترسی آسان به فضای بزرگتر

نوآوری جدید ال‌جی ویژگی درب جدید دو لایه (Door- in- Door) است که امکان دسترسی راحتتر به فضای بیشتری از یخچال را برای شما فراهم می‌سازد. شما می‌توانید به راحتی به مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که بیشتر مصرف می‌کنید، دسترسی داشته باشید. درب بزرگی که بر روی درب اصلی یخچال تعبیه شده و با فشار اندکی باز می‌شود، باعث می‌شود تا دیگر نیازی به باز کردن مکرر درب اصلی یخچال نبوده و شما بتوانید به آسانی به مواد غذایی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

جلوگیری از اتلاف هوای سرد

با قرار دادن اقلام و خوراکی‌های پرمصرف در درب Door- in- Door و کاهش تعداد دفعات باز و بسته کردن درب یخچال از اتلاف هوای سرد جلوگیری می‌شود. بدین وسیله، کاهش اتلاف هوای سرد تا میزان ۳٫۴۷ درصد منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌گردد.

global_p-veyron6_2016_feature_02_new-door-in-door_d

 طراحی جدید

  • درب Door- in- Door با دکمه جدید

ال‌جی با فنآوری جدید، موفق شده است ضخامت قاب درب یخچال را کاهش و از این طریق فضای محفظه را تا ۹ درصد افزایش دهد. حال مشتریان می‌توانند فضای بیشتری از داخل یخچال را از طریق محفظه روی درب ببینند. محفظه‌ای که به راحتی و با فشار دادن دکمه ی زیر درب یخچال باز می‌شود. در این یخچال دکمه درب در قسمت پایینی قرار داده شده است که علاوه بر زیبایی بیشتر منجر به سهولت بیشتر در باز کردن درب یخچال می گردد.

global_p-veyron6_2016_gallery_large_10

  • ظاهر شکیل و دستگیره های پاکتی

یخچال ساید بای ساید جدید ال‌جی در دو رنگ عرضه می شود. رنگ اول، بدنه نقره‌ای خیره کننده با دستگیره‌های پاکتی کروم و ترکیبی هوشمندانه از آبریز مشکی رنگ است و رنگ دوم، سفید براقی است که هردو نسبت به خط و خش مقاوم هستند و اثر انگشت روی آنها باقی نمی‌ماند.

  • آبریزی با طراحی خاص:

این یخچال دارای آبریزی با طراحی جدید همراه با لبه های خمیده برای سهولت استفاده مصرف‌کنندگان است.

global_p-veyron6_2016_feature_08_inverter-linear-compressor_d

بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی

یخچال‌های ال‌جی از کمپرسور خاص اینورتر خطی  (Compressor Linear Inverter) قدرت می‌گیرند که از پیستون خطی رفت و برگشتی به جای پیستون دورانی استفاده می‌کند. این امر اصطکاک داخلی کمتری تولید کرده و به موجب آن سر و صدای کمتر، اطمینان و دوام بیشتر و البته مصرف انرژی پایین‌تری را به ارمغان می‌آورد. این کمپرسور با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، بسیار با دوام است؛ به طوری که شرکت ال‌جی وگلدیران عملکرد آن را ۱۰ سال گارانتی می‌کنند. همچنین در یک تحقیق در انجمن علوم و تحقیقات آلمان VDE مشخص شد که کمپرسور خطی ال‌جی به راحتی تا بیش از ۲۰ سال عمر می‌کند.

global_p-veyron6_2016_feature_05_moist-balance-crisper_d

حفظ رطوبت بیشتر

این مدل یخچال به دلیل داشتن کشوی نگهدارنده رطوبت با قابلیت Moist Balance Crisper  می‌تواند منجر به حفظ رطوبت تا ۲۰ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی شود. این قابلیت کمک قابل توجهی به حفظ طراوت و تازگی میوه‌ها و سبزیجات درون این کشو می‌کند.

global_p-veyron6_2016_feature_09_smart-thinq_d

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید