۱۱ آبان ۱۳۹۵

تحول در سبک زندگی با فناوری‌های ال‌جی- قسمت پنجم

امنیت در اولویت

فناوری آمده تا زندگی ما را بهتر کند. یکی از اقدامات ال‌جی که با همکاری دولت هند برای مردم این سرزمین پهناور و پرجمعیت انجام شده است افزودن کلید جدید Panic (وحشت) است که برای اولین بار در یک گوشی هوشمند تعبیه شده است. کلید Panic در تلفن هوشمند X Screen می‌تواند در مواقع اضطراب به بانوان کمک کند تا تماس اضطراری بگیرند و اعضای خانواده خود را از شرایط خود باخبر کنند.

این یک فناوری اعجاب‌انگیز است که ایمنی و امنیت را برای زنان فراهم می‌کند. ال‌جی X Screen مجهز به نمایشگر دوم است. این قابلیت میراث V10 ال‌جی است که در این هوشمند میان‌رده به کار رفته. نمایشگر همیشه روشن به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات اساسی مانند زمان، تاریخ و اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل گوشی یا بیدار کردن آن بررسی نمایند.

ال‌جی X Screen اولین تلفن هوشمند وفادار به این قابلیت است. بدنه این تلفن هوشمند با فیبر شیشه‌ای بسیار شفافی تکمیل شده که قاب پشت را در برمی‌گیرد. لبه‌های منحنی در اطراف طراحی باشکوه و زیبایی از این تلفن می‌سازد.

040-built-in-microphone

فناوری شخصی

توانایی گردآوری اطلاعات توسط یک گجت و ارائه تجربه کاربری که قابل سفارشی شدن بر حسب علایق کاربر باشد تنها از گجت‌های جدید ال‌جی برمی‌آید.

بلندگوی بلوتوث و همراه جدید PH1 ال‌جی انتخاب بهتری در زمینه صدای شخصی و مورد پسند کاربر به مشتریان ارائه می‌دهد. این بلندگو سبک و جمع‌وجور با کاربری آسان است.

عمر باتری خوب و خروجی صدای عالی در این بلندگوها اوقات خوشی را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین، ال‌جی برای همه کاربران با هر سلیقه و انتخابی یک محصول کاملاً شخصی ارائه می‌دهد.

02-led-mood-lighting-1

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید